Opzoek naar een hosting provider

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nDirect090
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10:13
Zoals de titel eigenlijk mijn hele vraag al stelt, ben ik opzoek naar een hosting provider. Hebben jullie ervaringen, adviezen, tips ? Of misschien iets waar ik exact op moet letten.

Ik zie door de bomen het bos niet meer, zoveel verschillende partijen en geen idee wat de ene meer kan bieden dan de andere.

Het doel is om mijn eigen website namelijk te gaan hosten, met een bijbehorende e-mail adres.

Minimale eisen:
1 domein
1 e-mailadres

Uiteraard niet te duur per maand, moet goedkoper kunnen dan 7 euro per maand lijkt mij, right?.

Ik hoor het graag En wie weet hebben andere ook nog iets aan dit topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:42
Genoeg informatie terug te vinden als je wat zoekt. Ik zelf ben fan van Vimexx.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaDatIsPeter
  • Registratie: Februari 2019
  • Niet online
nDirect090 schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 14:39:
Het doel is om mijn eigen website namelijk te gaan hosten, met een bijbehorende e-mail adres.
Dat doen ze allemaal. Ik heb goede ervaring met One.com en Neostrada.nl. Je praat dan over minder dan 2 euro per maand. Check zelf welke het goedkoopste is met een domeinnaam.

[ Voor 5% gewijzigd door JaDatIsPeter op 23-04-2019 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjellzw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 08-10 19:24
Neostrada ben ik enige tijd klant geweest als reseller, maar kreeg steeds vaker last van korte downtime momenten. Daarna de keuze gemaakt voor een andere partij waar ik op dit moment meerdere VPS'en afneem met daarop de laatste versie van cPanel, 100% uptime sinds 22-02.

Mocht je interesse hebben in een webhosting pakket, pb me dan gerust!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MCP cloud
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:33

MCP cloud

Op het web sinds 1998

Topic 100.0000 😟..... zelfde vraag alweer

Powered by KPN | Experia Box V10 + TP-link switch LS1005G + 2 Superwifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:38
nDirect090 schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 14:39:
Zoals de titel eigenlijk mijn hele vraag al stelt, ben ik opzoek naar een hosting provider. Hebben jullie ervaringen, adviezen, tips ? Of misschien iets waar ik exact op moet letten.

Ik zie door de bomen het bos niet meer, zoveel verschillende partijen en geen idee wat de ene meer kan bieden dan de andere.

Minimale eisen:
1 domein
1 e-mailadres

Uiteraard niet te duur per maand, moet goedkoper kunnen dan 7 euro per maand lijkt mij, right?.

Ik hoor het graag En wie weet hebben andere ook nog iets aan dit topic!
Wat heb je zelf al gevonden? |:(

Hostingsquad, 7,50ex btw = 9,08incl btw per JAAR
Domeinnaam + hosting ;)

EDIT: Hostingsquad is "opeens" van 7,50e ex (9,08e inc) opeens naar 15e ex (18,16e incl) gegaan.
Advies is om verder te kijken.

[ Voor 7% gewijzigd door makooy op 10-05-2019 10:27 ]

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nDirect090
Dank voor de reacties! Ik had eigenlijk meer verwacht dat er wel 1 of 2 partijen echt eruit zouden springen, maar ik lees dat iedereen eigenlijk wel zijn of haar eigen voorkeur heeft!

Zelf zat ik aan Transip te denken, ik zag dat het ong 6 eu per maand zou kosten en dan heb je 1 database + e-mailadressen. Verder is het volgens mij ook wel 1 van de bekendere onder de hosting bedrijven.

Volgens mij is het verschil onderling redelijk minimaal en is voornamelijk de prijs wat verschilt (en uiteraard de up/downtime). Ik zal nog de bedrijven checken die jullie hebben geadviseerd!

Zo ziet Vimexx er ook goed uit, wat @Ryan_ zei. @TerrorSource dat klinkt ook wel erg aantrekkelijk, maar is zoiets dan wel prima, omdat het wel echt goedkoop is.

Aangezien het wel om productie omgeving gaat.

[ Voor 3% gewijzigd door nDirect090 op 24-04-2019 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:36

lier

MikroTik nerd

nDirect090 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 14:53:
Aangezien het wel om productie omgeving gaat.
Welke eisen stel je (naast het lijstje in je OP)?

Eerst het probleem, dan de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nDirect090
lier schreef op woensdag 24 april 2019 @ 15:00:
[...]

Welke eisen stel je (naast het lijstje in je OP)?
Vind ik altijd een lastig puntje om te zeggen, het wordt in dat opzicht gewoon een statische website (geschreven in html, css en js). Dus ik zat zelf te denken, minimaal:
- 500mb opslagruimte
- 5gb dataverkeer(?)

Er zullen niet onwijs veel mensen (tegelijkertijd) de website bekijken en vooral in het begin is het allemaal nog kleinschalig. Maar dat de website snel laad, is wel echt een moetje uiteraard :D

EDIT:
Als ik zo kijk naar mijn eigen eisen/wensen, denk ik dat versio ook een goed platform biedt? Veel reviews over te vinden en erg goedkoop ten opzichte van andere.

[ Voor 12% gewijzigd door nDirect090 op 24-04-2019 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:36

lier

MikroTik nerd

Probeer alles zo SMART mogelijk te maken. Hoe snel is snel? En moet een pagina helemaal geladen zijn? Hoe groot is een (de ?) pagina? Wat is kleinschalig? Tien mensen? Per dag/week/maand?

Eerst het probleem, dan de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf goede ervaringen met Transip. Maar ja, je zal idd wel wat meer informatie moeten geven want met jouw eisen zijn er tientallen providers die ongeveer dezelfde service bieden.
Pagina: 1