Mijn PC:
- Intel Core i5-6600K
- MSI Z170A GAMING PRO
- Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 (4GB)
- Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA (8GB)
- Crucial BX200 240GB SSD
- Cooler Master GM G550M
---------------------------------------------------
Ik merk de laatste tijd wanneer ik GTA V speel dat mijn FPS soms dropt. Ik speel meestal rond de 80 FPS maar gaat dan vaak richting de 20 FPS. Waardoor ik lag. Ik heb mijn ingame settings al lager gezet, alleen het probleem blijft. Ik speel vooral GTA V en soms CS:GO.
Ik heb zoals eerder beschreven, 8GB aan RAM en een GTX 970. Deze heb ik twee jaar geleden toen ik mijn PC bouwde gekocht.
Dus, ik zou weer op goede settings GTA V zonder lag willen spelen. Is het dan verstandiger om meer RAM te kopen of een nieuwe/betere GPU?
Ik zie graag een reactie tegemoet!
- Intel Core i5-6600K
- MSI Z170A GAMING PRO
- Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 (4GB)
- Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA (8GB)
- Crucial BX200 240GB SSD
- Cooler Master GM G550M
---------------------------------------------------
Ik merk de laatste tijd wanneer ik GTA V speel dat mijn FPS soms dropt. Ik speel meestal rond de 80 FPS maar gaat dan vaak richting de 20 FPS. Waardoor ik lag. Ik heb mijn ingame settings al lager gezet, alleen het probleem blijft. Ik speel vooral GTA V en soms CS:GO.
Ik heb zoals eerder beschreven, 8GB aan RAM en een GTX 970. Deze heb ik twee jaar geleden toen ik mijn PC bouwde gekocht.
Dus, ik zou weer op goede settings GTA V zonder lag willen spelen. Is het dan verstandiger om meer RAM te kopen of een nieuwe/betere GPU?
Ik zie graag een reactie tegemoet!