Toon posts:

PC subwoofer geeft scherp trillend geluid bij lage freq

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag: zie en hoor de volgende video >>> YouTube: VID 20190423 131010
Is de subwoofer "opgeblazen"?

Dank voor jullie support, Durian.
...

Beste antwoord (via Verwijderd op 23-04-2019 13:59)

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Klinkt alsof er iets los in ligt.

Ga er eens mee schudden, hoor je het dan ook?

Genoeg voorbeelden te vinden over hoe een opgeblaze sub klinkt, zoeken bij google naar 'sound blown subwoofer', en https://www.techwalla.com...l-if-a-subwoofer-is-blown geeft ook wat uitleg.

[ Voor 65% gewijzigd door Resistor op 23-04-2019 13:55 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:15

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik kan het niet horen omdat er hier een robotstofzuiger aan de slag is, maar aan het frontje zie ik al dat het een plastic subje is wat volgens mij minimaal 10 jaar oud moet zijn. Altec Lansing ofzo, kan dat?
Afgezien daarvan: wat het euvel ook is, je gaat er hulp bij nodig hebben om het te vervangen (anders stelde je de vraag hier niet maar had je het zelf onderzocht ;)). En dat gaat je meer per uur kosten dan een nieuwe set :)

Dus trek je conclusie maar. Tijd voor iets nieuws ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Klinkt alsof er iets los in ligt.

Ga er eens mee schudden, hoor je het dan ook?

Genoeg voorbeelden te vinden over hoe een opgeblaze sub klinkt, zoeken bij google naar 'sound blown subwoofer', en https://www.techwalla.com...l-if-a-subwoofer-is-blown geeft ook wat uitleg.

[ Voor 65% gewijzigd door Resistor op 23-04-2019 13:55 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Heb je kinderen?

Kans is groot dat je kids een aflevering Dexter hebben nagespeeld en er een hoofd van een lego poppetje in ligt..

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:15

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Daarvoor trilt het imho te regelmatig. Als het ietslosliggends was zou ik bij de trilling toonhoogteverschillen verwachten omdat datgene wat er inligt toch door de verplaatsing van de speáker wordt weggeduwd. Maar schud er mee en je weet het.

Had nu iig even geen herrie om me heen en het klinkt als een woofer waarvan de foamranden het deels begeven hebben. Kun je alleen zien als je hem openmaakt, als dat al lukt. Zo niet: zie mijn eerste reactie

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)