Een collega heeft het voor elkaar gekregen om haar iPhone 7 te blokkeren... Nu wil ik die proberen om via DFU mode te reïnitialiseren om te zien of dat werkt. Ik krijg hem alleen niet in DFU mode. De procedure om 'm in DFU mode te krijgen zou moeten zijn:
1) Plug de iPhone in een computer met iTunes
2) Zet de iPhone uit
3) Houd 3 seconden de Aan/Uit-knop vast
4) Blijft de Aan/Uit-knop vasthouden en houd 10 seconden de Aan/Uit-knop en de Volume-Down-knop ook vast
5) Laat de Aan/Uit-knop los en houd de Volume-Down nog 5 seconden vast
Als ik dat doe en de Volume-Down-knop dan los laat blijft het scherm niet zwart (DFU mode) maar komt het Apple logo tevoorschijn en start de telefoon normaal op.
Het lukt me trouwens ook niet door de Volume-Down-knop langer vast te houden in normale recovery mode te komen... Ook dan start hij namelijk gewoon op.
Heeft er iemand tips en tricks?
1) Plug de iPhone in een computer met iTunes
2) Zet de iPhone uit
3) Houd 3 seconden de Aan/Uit-knop vast
4) Blijft de Aan/Uit-knop vasthouden en houd 10 seconden de Aan/Uit-knop en de Volume-Down-knop ook vast
5) Laat de Aan/Uit-knop los en houd de Volume-Down nog 5 seconden vast
Als ik dat doe en de Volume-Down-knop dan los laat blijft het scherm niet zwart (DFU mode) maar komt het Apple logo tevoorschijn en start de telefoon normaal op.
Het lukt me trouwens ook niet door de Volume-Down-knop langer vast te houden in normale recovery mode te komen... Ook dan start hij namelijk gewoon op.
Heeft er iemand tips en tricks?
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.