Ontvangen van prijsalerts

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ikloon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:24

ikloon

Product Owner
Topicstarter
Dag allemaal,

In de pricewatch is het mogelijk om bij een product een prijsalert in te stellen. Wanneer de prijs van het product daalt onder de opgegeven waarde dan ontvang je daarvan eenmalig een notificatie (op de site en/of per mail). Daalt de prijs van het product verder dan ontvang je daarvan niet weer een notificatie. Je moet dan opnieuw voor het product een prijsalert activeren.

We denken dat het voor veel mensen die een prijsalert hebben ingesteld interessant is om ook na de eerste en nu nog eenmalige notificatie geïnformeerd te worden over verdere prijsdaling. Maar voordat we een dergelijke feature bouwen zijn we natuurlijk benieuwd of hier inderdaad behoefte aan is?

Ik hoor graag jullie feedback?

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10:14
Daalt de prijs van het product verder dan ontvang je daarvan niet weer een notificatie. Je moet dan opnieuw voor het product een prijsalert activeren.
Zeker weten! Zeker omdat alle retailers spelen met de prijzen en de concurrent goed in de gaten houden.
Het gebeurt vaak dat partij A de prijs laat zakken, en dan B,C,D,E,F daar nog net iets onder gaan zitten.
We denken dat het voor veel mensen die een prijsalert hebben ingesteld interessant is om ook na de eerste en nu nog eenmalige notificatie geïnformeerd te worden over verdere prijsdaling.
Zeker, want vaak (Althans ik) zet een prijsalert voor langere periode, heb het niet direct nodig, maar wil het wellis is kopen wanneer het een leuk prijsje heeft.

T.Net Creality 3D Printer Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:21
Doen!

Dit is iets dat me al een paar keer irriteerde.

Maar wat ik nog mooier zou vinden is stores kunnen uitsluiten van deze notificaties. Bijvoorbeeld Amazon waar ik nooit zou bestellen maar die vaak wel bovenaan als goedkoopste staat en dus krijg je daar een alert voor terwijl ik dat dus niet boeiend vind.
Echter snap ik dat dit veel complexer is als 'simpelweg' een extra alert bij verdere dalingen.
Misschien dat een alert als een 2de store onder de target komt makkelijker te implementeren is ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikloon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:24

ikloon

Product Owner
Topicstarter
computerjunky schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 11:13:
Maar wat ik nog mooier zou vinden is stores kunnen uitsluiten van deze notificaties. Bijvoorbeeld Amazon waar ik nooit zou bestellen maar die vaak wel bovenaan als goedkoopste staat en dus krijg je daar een alert voor terwijl ik dat dus niet boeiend vind.
@computerjunky Die wens is eerder geuit en staat genoteerd. Het maakt echter geen deel uit van de plannen op de korte termijn voor de verbeteringen van de prijsalert.

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:02
Ik ergerde me er juist mateloos aan dat de notificatie éénmalig was. Al staat er een vinkje bij (eenmalig/doorlopend) per artikel, dan zou ik er erg blij van worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Señor Sjon op 25-04-2019 12:13 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.