Om lightroom entries netjes te centreren op een page omgeef ik ze door het center commando. In een nieuwe blog lijkt dit alleen niet te worden geslikt. De thumbnails worden links uitgelijnd en het center commando is zichtbaar.
Als voorbeeld, de volgende code:
In een oudere blog Overloop: Menu Brother MFC-J6930DW 2, waar de code uit afkomstig is rendert ze als volgt:

In de nieuwe nog vrij te geven blog lijken de center commando's niet te worden herkend:

Let bij beide plaatjes even niet op de elementen eronder en erboven, die heb ik bewust even laten staan om de uitlijning van de drie thumbnails duidelijker te maken.
Hoort dit en is er iets veranderd aan de verwerking van code in blogs, of is dit niet de bedoeling?
Edit: ook het right-commando functioneert niet in een nieuwe tweakblog:
Voorbeeld:
Als voorbeeld, de volgende code:
In een oudere blog Overloop: Menu Brother MFC-J6930DW 2, waar de code uit afkomstig is rendert ze als volgt:

In de nieuwe nog vrij te geven blog lijken de center commando's niet te worden herkend:

Let bij beide plaatjes even niet op de elementen eronder en erboven, die heb ik bewust even laten staan om de uitlijning van de drie thumbnails duidelijker te maken.
Hoort dit en is er iets veranderd aan de verwerking van code in blogs, of is dit niet de bedoeling?
Edit: ook het right-commando functioneert niet in een nieuwe tweakblog:
Voorbeeld:
Deze tekst staat rechts
[ Voor 3% gewijzigd door teacup op 22-04-2019 20:48 ]
Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)