[tweakblogs] center commando werkt niet in nieuwe blogs

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• teacup
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06:24

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

Topicstarter
Om lightroom entries netjes te centreren op een page omgeef ik ze door het center commando. In een nieuwe blog lijkt dit alleen niet te worden geslikt. De thumbnails worden links uitgelijnd en het center commando is zichtbaar.

Als voorbeeld, de volgende code:

webservice scanws-scan te kiezen services 1ws-scan te kiezen services 2

In een oudere blog Overloop: Menu Brother MFC-J6930DW 2, waar de code uit afkomstig is rendert ze als volgt:
originele blog

In de nieuwe nog vrij te geven blog lijken de center commando's niet te worden herkend:
nieuwe blog

Let bij beide plaatjes even niet op de elementen eronder en erboven, die heb ik bewust even laten staan om de uitlijning van de drie thumbnails duidelijker te maken.

Hoort dit en is er iets veranderd aan de verwerking van code in blogs, of is dit niet de bedoeling?

Edit: ook het right-commando functioneert niet in een nieuwe tweakblog:

Voorbeeld:
Deze tekst staat rechts

[ Voor 3% gewijzigd door teacup op 22-04-2019 20:48 ]

Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)

Beste antwoord (via teacup op 23-04-2019 12:31)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:39

crisp

Devver

Pixelated

Er is een foutje geslopen in de configuratie voor de Tweakblogs bij de introductie van de nieuwe RML parser. Ik heb dat lokaal gefixed, dus komt met de release vanmiddag mee :)

Intentionally left blank

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Er is een foutje geslopen in de configuratie voor de Tweakblogs bij de introductie van de nieuwe RML parser. Ik heb dat lokaal gefixed, dus komt met de release vanmiddag mee :)

Intentionally left blank

• teacup
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06:24

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

Topicstarter
Super, dank je wel voor de snelle reactie!

Update (20190423 - 08:51)
Vanmiddag opende ik opnieuw de blog naar aanleiding waarvan gisteren deze melding was gemaakt. Alleen het opnieuw openen is niet voldoende, de blog was ongewijzigd.

Zojuist maakte ik een nieuwe testblog aan en plaatste daarin de testcode. Deze werd correct getoond bij het viewen van de testblog. Terug naar de blog waar het mij om ging. Om een verandering te triggeren een is van de lightbox codes even weggehaald, waarna de blog is opgeslagen. Na het weer opnieuw openen, het terugplaatsen van de weggehaalde code en het opslaan was.... de hele blog gecorrigeerd. Achteraf had vermoed ik het opnieuw opslaan van de bestaande, ongewijzigde blog voldoende geweest.

Nogmaals bedankt crisp.

[ Voor 89% gewijzigd door teacup op 23-04-2019 21:08 ]

Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

De code moet inderdaad opnieuw geparsed worden. Daarvoor is het inderdaad noodzakelijk de blogpost opnieuw op te slaan. Iets wijzigingen is daarvoor niet nodig :)

Intentionally left blank