Ik zoek een?
Een Android smartphone voor mijn zoon (cadeau'tje)
Wat is je budget?
+/- €100
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Geen speciale/bijzondere dingen, gewoon het standaard gebruikt wat een jongen van 20 jaar ermee doet.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik ben niet zo thuis in de smartphone-wereld, en al zeker niet op de hoogte van Android-phones.
Weet wel dat het handig is om een zo kaal mogelijke Android versie te draaien, zonder fabrieksmeuk en software-schillen eromheen, i.v.m. updates in de toekomst.
Hij heeft nu een Moto E4 van 1,5 jaar oud, en die is nu echt aan vervanging toe.
Ik weet dat Nokia altijd goed naar voren komt en de Moto toestellen ook.
Een z.g.a.n. toestel van de V&A sta ik ook voor open.
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoop dat iemand een tip heeft voor een leuk toestel i.c.m. een leuke aanbieding.
Zijn huidige toestel werkt nog wel, dus als het loont i.v.m. komende acties nog even te wachten, dan is dat geen probleem.
Een Android smartphone voor mijn zoon (cadeau'tje)
Wat is je budget?
+/- €100
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Geen speciale/bijzondere dingen, gewoon het standaard gebruikt wat een jongen van 20 jaar ermee doet.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik ben niet zo thuis in de smartphone-wereld, en al zeker niet op de hoogte van Android-phones.
Weet wel dat het handig is om een zo kaal mogelijke Android versie te draaien, zonder fabrieksmeuk en software-schillen eromheen, i.v.m. updates in de toekomst.
Hij heeft nu een Moto E4 van 1,5 jaar oud, en die is nu echt aan vervanging toe.
Ik weet dat Nokia altijd goed naar voren komt en de Moto toestellen ook.
Een z.g.a.n. toestel van de V&A sta ik ook voor open.
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoop dat iemand een tip heeft voor een leuk toestel i.c.m. een leuke aanbieding.
Zijn huidige toestel werkt nog wel, dus als het loont i.v.m. komende acties nog even te wachten, dan is dat geen probleem.