Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• sem_schout4
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 28-08 21:08
Hallo allemaal,

ik loop al een langere tijd tegen dit probleem aan. Ik heb een 32GB iPhone 7, alleen is het geheugen steeds vol. Nou is dat door het "Systeem", dit neemt namelijk wel 20GB in beslag, dat ik eigenlijk best raar vind want het is een 32GB telefoon.
Ik heb al verschillende trucjes uitgeprobeerd als het Opslag scherm open laten staan of een grote film proberen te downloaden, maar dit mocht allemaal helaas niet werken. Ook een reset heb ik wel is gedaan, maar na een kleine week was het alweer vol.
Iemand die bekend is hiermee en een oplossing weet, graag! :)

Groet van Sem

• downtime
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

sem_schout4 schreef op maandag 22 april 2019 @ 17:47:
Hallo allemaal,

ik loop al een langere tijd tegen dit probleem aan. Ik heb een 32GB iPhone 7, alleen is het geheugen steeds vol. Nou is dat door het "Systeem", dit neemt namelijk wel 20GB in beslag, dat ik eigenlijk best raar vind want het is een 32GB telefoon.
Ik heb al verschillende trucjes uitgeprobeerd als het Opslag scherm open laten staan of een grote film proberen te downloaden, maar dit mocht allemaal helaas niet werken. Ook een reset heb ik wel is gedaan, maar na een kleine week was het alweer vol.
Iemand die bekend is hiermee en een oplossing weet, graag! :)

Groet van Sem
Daar is niet echt een oplossing voor. Apple zorgt er zo voor dat bijna iedereen upgrade naar een model met 128GB tegen een fikse meerprijs. Slim bedacht.

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 08:21
Als ik bijvoorbeeld dit artikel mag geloven is het niet heel gek als System 15-25GB (of meer) gebruikt.

Je zal het vooral moeten zoeken bij grote apps verwijderen en foto's en video's van je telefoon afhalen.

The devil is in the details.

• Luchtbakker
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 17-09 17:39
Wellicht dat dit helpt? http://osxdaily.com/2018/...stem-storage-iphone-ipad/

Net te laat, tegelijk met @Hahn gepost... ;)

Luchtbakker wijzigde deze reactie 22-04-2019 17:52 (24%)

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True