Wel of geen invoerkosten bij Ebay bij dit bericht.

Pagina: 1
Acties:
  • 679 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 18:32
Ik wil een product importeren vanuit de VS, in de advertentie staat: ''Geen extra invoerkosten bij levering'', maar iets beneden staan er wel gewoon invoerkosten van 14,59 aangegeven. Moet ik die nu wel of niet betalen? Zie afbeelding

Dus wordt het totaalbedrag inclusief of exclusief de 14.59?

Bedankt

[ Voor 13% gewijzigd door JaxTeller op 22-04-2019 17:28 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet die 14$ betalen, zodat je bij bezorging zekerheid hebt dat je geen invoerkosten meer hoeft te betalen als ik het goed lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matszs
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 16:02

Matszs

><>

Vaak moet je wanneer je producten buiten de EU koopt nog importheffing/btw/.. betalen en komen daar extra kosten bij door bijvoorbeeld de vervoerder, doordat je dat van te voren betaald kom je niet voor een verrassing te staan aan de deur. Dus ja, dat bedrag komt er nog bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
@Verwijderd @Matszs Ok, duidelijk, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Het was meer dat de ebay pagina mij onduidelijkheid gaf, toch bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik mis hier toch echt eigen inzet. De Ebay-pagina is wmb. vrij duidelijk hierin, als je op het vraagteken klikt.
Dit bedrag is inclusief toepasselijke douanetarieven, belastingen, bemiddelingskosten en andere kosten. Dit bedrag is onderhevig aan wijzigingen totdat je hebt betaald. Als je woonachtig bent in de Europese Unie (behalve het Verenigd Koninkrijk), kan de invoerbelasting op deze aankoop niet worden vergoed. Zie de voorwaarden
Tevens had je contact kunnen zoeken met de verkoper en/of Ebay zelf voor meer duidelijkheid, daar heb je ons niet bij nodig.

Hier gaat in ieder geval een slotje op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.