Toon posts:

Monitor (fixed or not?)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een monitor van op de kop getikt en ben daar eens wat dingen over gaan uitzoeken.

Het is een HP A4032A. Op sommige sites krijg hier over te horen dat het een zg. "fixed frequency monitor" is, maar als ik op sommige andere sites kijk zie ik in de specs dat ie toch gewoon xx-xx hz en xx-xx mhz ondersteund. Bijna alle sites melden dat hij "sync on green" is terwijl er gewoon aansluiting is voor een bnc5 kabel. Dus zou je verwachten dat hij "seperate sync" is/ondersteund. Nu heb een bnc5 kabel en deze dus geprobeerd op deze monitor maar geen succes.

Iemand tips? Is dit inderdaad een fixed monitor (wat zeggen dan die specs over verschillende herzen?). Zou een adapterje die het signaal converteert naar sync on green helpen? (Waarom zitten er dan 5 aansluitingen achter op de monitor?).

Het lijkt me dat hij bijna hetzelde is als de 4033 (19"), en hier wersd bij verteld dat die bijna geen problemen gaf om op welke dan ook videokaart aan te sluiten.

Oh ja, ik heb als videokaart een viper330.

• *discostar*
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Kan best wel eens fixed zijn.. heb er niet zo veel verstand van maar...
Op mijn werk staat in een powermac met een 20" monitor met 5-BNC aansluitingen, tussen de kabel en de computer zit verloop stekker voor 1024x768. Het is alleen mogelijk om de resolutie aan te passen door deze te vervangen.
Kortom dit soort monitoren zijn alleen interessant voor Mac,SGI, enz...