Ip camera buiten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• sgouman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23-01 17:05
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Ik zoek een camera die ik het liefst via 1 kabel kan verbinden(PoE). Ik wil hem eerst binnen neerzetten maar daarna buiten gaan ophangen. Daarom moet hij ook waterdicht zijn.

Wat is je budget?
Max 130 euro.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb nu een nas staan van LG. Deze kan ftp draaien en het zou daarom handig zijn als hij continue kan opnemen op een ftp server.Ook moet het nachtzicht goed zijn zodat ik snacht's ook wat kan zien.

[ Voor 4% gewijzigd door sgouman op 22-04-2019 13:56 ]

Alle reacties

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-01 18:16

Tazzios

..

En wat heb je zelf gevonden?
categorie: Bewakingscamera's

• sgouman
Ik zat zelf te kijken naar de unifi G3 maar ik kan niet goed vinden of deze nou alleen sd kaar opslag heeft of niet en ook op FTP kan opslaan.

Foscam FI99009EP maar deze heeft heel veel kabels maar kan volgens mij zeker op FTP opslaan.

• Tazzios

Tazzios

..

Foscam FI99009EP - Foscam FI9900EP?

vrijwel alle POE camera`s hebben meer dan alleen netwerkaansluiting aan de kabelboom. Stroom, microfoon maar je hoeft ze niet te gebruiken.

• sgouman
Tazzios schreef op maandag 22 april 2019 @ 15:42:
Foscam FI99009EP - Foscam FI9900EP?

vrijwel alle POE camera`s hebben meer dan alleen netwerkaansluiting aan de kabelboom. Stroom, microfoon maar je hoeft ze niet te gebruiken.
De unifi heeft volgens mij maar 1 kabel alleen ethernet.

• Tazzios

Tazzios

..

mogelijk maar je hebt het nergens als eis vermeld dat de camera niet meer aansluitingen zou mogen hebben. :P

• mrbullet
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Heb je het al besloten? Ik zoek zelf ook een ip camera die naar een QNAP nas moet kunnen schrijven.
Ik zie door de camera's het bos niet meer.

Pana 5j

• sgouman
mrbullet schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 22:33:
Heb je het al besloten? Ik zoek zelf ook een ip camera die naar een QNAP nas moet kunnen schrijven.
Ik zie door de camera's het bos niet meer.
Ik heb inmiddels 2 unifi g3 pro camera's. Werken heel goed.
Pagina: 1