Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik zoek een camera die ik het liefst via 1 kabel kan verbinden(PoE). Ik wil hem eerst binnen neerzetten maar daarna buiten gaan ophangen. Daarom moet hij ook waterdicht zijn.
Wat is je budget?
Max 130 euro.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb nu een nas staan van LG. Deze kan ftp draaien en het zou daarom handig zijn als hij continue kan opnemen op een ftp server.Ook moet het nachtzicht goed zijn zodat ik snacht's ook wat kan zien.
Ik zoek een?
Ik zoek een camera die ik het liefst via 1 kabel kan verbinden(PoE). Ik wil hem eerst binnen neerzetten maar daarna buiten gaan ophangen. Daarom moet hij ook waterdicht zijn.
Wat is je budget?
Max 130 euro.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb nu een nas staan van LG. Deze kan ftp draaien en het zou daarom handig zijn als hij continue kan opnemen op een ftp server.Ook moet het nachtzicht goed zijn zodat ik snacht's ook wat kan zien.
[ Voor 4% gewijzigd door sgouman op 22-04-2019 13:56 ]