Toon posts:

Gaming headset PS4

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik ben op zoek naar een headset voor mijn PS4 Pro. Deze headset moet beschikken over echte surround geluid, dus geen gesimuleerde.

Ik heb tot nu toe alleen de turtle beach stealth 700 premium gevonden, maar de meningen over deze headset zijn heel uiteenlopend. Ik vind het wel een risico om goedkope meuk te kopen, maar het kan net zo goed een hele goeie headset zijn. Toch zou ik liever iets anders kopen waarvan ik zeker weet dat deze goed is, en goed blijft. Het liefst heb ik ook gewoon een headset aan een snoertje, want zo'n batterij wordt alleen maar slechter na verloop van tijd.

Ik kan alleen geen andere headsets vinden met écht surround geluid. Er bestaan natuurlijk wel andere, maar die worden kennelijk niet ondersteund op de PS4. Althans, niet de surround functionaliteit. Ik ben een console speler dus nee ik zal geen game pc kopen 😝.

Dus, zijn er mensen die de stealth 700 of een andere headset aanraden? De prijs maakt nog niet veel uit, daar selecteer ik later wel op maar eerst wil ik weten of er überhaupt nog andere goede opties zijn en of er mensen zijn die ervaring hebben met de turtle beach.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:41

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Surround op een hoofdtelefoon werkt sowieso maar heel beperkt, omdat de drivers /luidsprekers zo dicht bij elkaar zitten.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:32

Dhrax

Prog Lord

Surround via een koptelefoon is altijd simulatie, stereo geeft in de meeste gevallen een beter geluidsbeeld.

Ik heb zelf een Logitech G933. Helemaal niks mis mee, maar voor enkele tientjes meer heb je een goede stereo headset die niets heel laat van de G933. Sterker nog, mijn Sennheiser (100 EUR destijds) wint gewoon op alle vlakken, het geluid is veel transparanter en bovendien is het draagcomfort beter.

In die zin kun je beter gaan voor headsets die kwaliteit hoog in het vaandel hebben staan.
Sennheiser. Beyerdynamic e.d. :) Die merken hebben ook allen headsets in het assortiment. Je gaat dan wel snel richting 200+ EUR. Deze zijn vrijwel altijd bedraad.