Beste
Ik heb 'n familielid dat graag een nieuwe PC wil kopen maar vind persoonlijk dat je het best zelf eentje in mekaar steekt, nu vroeg ik me af of jullie mijn lijstje voor hem eventueel eventjes kunnen nakijken en meningen kunnen geven over betere alternatieven of dergelijke suggesties.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is een game PC
Wat mag het systeem gaan kosten?
900€-1200€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Persoonlijk wil ik hem future proof maken voor hem met dus wel op z'n minst een 2060 misschien 2070 maar ik geloof dat de 2070 iets te overkill gaat zijn voor zijn games.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt een voorkeur maar van MSI & Intel ben ik altijd heel tevreden geweest en sta persoonlijk nogal sceptisch tegenover AMD vanwege eerdere ervaringen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
RTX 2060.
Ga je overklokken?
Nee.?
Wat verwacht je van ons?
Ik wou de forum community vragen om mijn lijstje te keuren & alternatieve aan te bieden indien mogelijk met dank.
Lijstje
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten
Porvaxyz
Ik heb 'n familielid dat graag een nieuwe PC wil kopen maar vind persoonlijk dat je het best zelf eentje in mekaar steekt, nu vroeg ik me af of jullie mijn lijstje voor hem eventueel eventjes kunnen nakijken en meningen kunnen geven over betere alternatieven of dergelijke suggesties.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is een game PC
Wat mag het systeem gaan kosten?
900€-1200€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Persoonlijk wil ik hem future proof maken voor hem met dus wel op z'n minst een 2060 misschien 2070 maar ik geloof dat de 2070 iets te overkill gaat zijn voor zijn games.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt een voorkeur maar van MSI & Intel ben ik altijd heel tevreden geweest en sta persoonlijk nogal sceptisch tegenover AMD vanwege eerdere ervaringen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
RTX 2060.
Ga je overklokken?
Nee.?
Wat verwacht je van ons?
Ik wou de forum community vragen om mijn lijstje te keuren & alternatieve aan te bieden indien mogelijk met dank.
Lijstje
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-9600K Boxed | € 275,- | € 275,- |
| 1 | MSI Mag Z390 Tomahawk | € 138,- | € 138,- |
| 1 | MSI GeForce RTX 2060 GAMING Z 6G | € 409,- | € 409,- |
| 1 | WD Blue 3,5" (64MB cache, 5400rpm), 2TB | € 62,- | € 62,- |
| 1 | Phanteks Eclipse P300 Zwart | € 56,- | € 56,- |
| 1 | Team Group Vulcan DDR4-3000 16GB | € 89,- | € 89,- |
| 1 | Corsair RM650x (2018) Zwart | € 84,90 | € 84,90 |
| 1 | WD Blue SSD M.2 (3D v-nand (TLC) 500GB | € 62,90 | € 62,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.176,80 | |
Alvast bedankt.