Word Aardebeschermer en help mee om ecocide tot een internationale misdaad te maken: Eco Justice 💚🌍💚
Vraag
Alle reacties
Anoniem: 455473
Heb je de servers speciaal voor torrenting gekozen?
Ik heb ze overigens nog nooit gebruikt, ik torrent tegenwoordig niet meer met Netflix en Steam zodat de developers en makers eten kunnen kopen.
Ik heb ze overigens nog nooit gebruikt, ik torrent tegenwoordig niet meer met Netflix en Steam zodat de developers en makers eten kunnen kopen.
Tsjah, je gaat zelf bewust in zee met schimmige bedrijven die dingen doen die eigenlijk niet kunnen. En dan betaal je daar nog geld voor ook. Had je dat geld niet beter uit kunnen geven aan legale alternatieven? Nog even los van de vraag hoe beschermend een dergelijke VPN echt is.
Maar goed, tot zover het moralistische. Ik kan mij niet voorstellen dat CG de poorten blokkeert, ze adverteren er zelfs mee.
Maar goed, tot zover het moralistische. Ik kan mij niet voorstellen dat CG de poorten blokkeert, ze adverteren er zelfs mee.
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
@StopEcocide Ik heb wel een oplossing.. je moet in client settings zoeken naar utp en uitschakelen. Ook in transmission kan je dat uitschakelen. Ik ging van 800kbs naar 13MB
[ Voor 26% gewijzigd door Punkbuster op 24-11-2019 16:27 ]
automation fanboy