Z'n jaar geleden een huis gekocht. Verbouwing iets langer dan gepland. Hier de offerte van een jaar geleden geannuleerd (zonneplan).
Alleen bij zonneplan gedaan aangezien mijn oom dat daarbij heeft laten doen. Hebben netjes gewerkt en offerte is duidelijk garantie enzo. Lokaal kan ik wel zoeken alleen wie is goed en wie is slecht....? Iemand meer ervaring met andere firmas? Woon in de buurt van Oss / Uden .
Nu bijna klaar met de verbouwing en wil eigenlijk toch zonnepanelen. Zal bij zonneplan toch nog keer een offerte opvragen ook zeer benieuwd als er prijsverschil is
. Maar wil graag meerdere offertes hebben en het liefst peren met peren vergelijken anders is er geen beginnen aan. Iemand tips dat ik overal het zelfde type / setup krijg?
Mijn oom bv heeft zeversolar van zonneplan ik kreeg al direct solaredge op de offerte...
In een jaar is er veel gebeurd. Is het nog slim om ze aan te schaffen aangezien salderen word afgeschaft / beperkt. De mensen met farres meter krijgen hoe dan ook een slimme of digitale meter.
Ik heb nog een farres en kan terug lopen. Dus nog volop genieten als het zover is.
Verder heeft zonneplan op afstand een offerte uitgebracht. Mijn vraag is is daar de goede apparatuur in gekozen?
Foto huis:

Foto meterkast:

De panelen komen over de gehele breedte van het dak te liggen achter de schoorsteen/boven de raam. Door de schoorsteen helaas altijd een deel schaduw. Dus Optimizers nodig.
Hierbij de offerte van een jaar terug.
De solaredge 3000 is een 1 fase. Is dat goed? Ik heb dacht ik toch een 3 fase meterkast....
Alleen bij zonneplan gedaan aangezien mijn oom dat daarbij heeft laten doen. Hebben netjes gewerkt en offerte is duidelijk garantie enzo. Lokaal kan ik wel zoeken alleen wie is goed en wie is slecht....? Iemand meer ervaring met andere firmas? Woon in de buurt van Oss / Uden .
Nu bijna klaar met de verbouwing en wil eigenlijk toch zonnepanelen. Zal bij zonneplan toch nog keer een offerte opvragen ook zeer benieuwd als er prijsverschil is
Mijn oom bv heeft zeversolar van zonneplan ik kreeg al direct solaredge op de offerte...
In een jaar is er veel gebeurd. Is het nog slim om ze aan te schaffen aangezien salderen word afgeschaft / beperkt. De mensen met farres meter krijgen hoe dan ook een slimme of digitale meter.
Ik heb nog een farres en kan terug lopen. Dus nog volop genieten als het zover is.
Verder heeft zonneplan op afstand een offerte uitgebracht. Mijn vraag is is daar de goede apparatuur in gekozen?
Foto huis:

Foto meterkast:

De panelen komen over de gehele breedte van het dak te liggen achter de schoorsteen/boven de raam. Door de schoorsteen helaas altijd een deel schaduw. Dus Optimizers nodig.
Hierbij de offerte van een jaar terug.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| 12 x Zonnepanelen 275 Wp All Black Krachtige design zonnepanelen. 1 x Omvormer SolarEdge SE3000 HD Wave Omvormer met optimizers voor tracking op paneelniveau. 12 jaar fabrieksgarantie op de omvormer en 25 jaar garantie op de optimizers. 12 x SolarEdge Optimizer P300 Tracking op paneelniveau door het toepassen van optimizers. 1 x Inzicht in de opbrengst van uw zonnepanelen Weet wat uw zonnepanelen opleveren. Volg de prestatie via computer, tablet of smartphone. Voor een stabiele monitoring wordt er indien mogelijk een vaste UTP-kabel aangelegd. 1 x Montagesysteem Solar Construct Haken + Rail Verstelbaar aluminium en RVS montagemateriaal, Kiwa certificatie. 1 x Volledig all-inclusive installatie Volledig inclusief het plaatsen van een aparte groep in de meterkast. 1 x 10 jaar Zonneplan Serviceplan 10 jaar installatiegarantie 10 jaar aanvullende garantie op voorrij- en montagekosten 1 x Aanmelding bij netbeheerder U wordt aangemeld voor teruglevering en eventueel wordt kosteloos uw meter vervangen. 1 x Btw-teruggave-service Onze Zonneplan accountants vragen voor u de btw terug. |
De solaredge 3000 is een 1 fase. Is dat goed? Ik heb dacht ik toch een 3 fase meterkast....
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe