Ik zoek een?
SSD: Samsung 860 Evo.
Waarom? Een leuke gangbare SSD. Performance vs Prijs is prima. 1TB is voor future proof / meer (main)spellen op de SSD kunnen gooien.
Voeding: Corsair RM550x
Waarom? Ben geen overclocker en heb niet zo veel nodig. In September aangeraden voor Hackus, Uzska en Mitsumark
Behuizing: Fractal Design Define R6 USB-C Matzwart
Waarom? Leuke minimalistische behuizing. Matzwart. SSD/HDD kunnen in de shroud of achterkant wegwerk worden. Bays kunnen er af geschroeft worden.
Wat is je budget?
Dacht aan zo'n 350 - 400
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren. Liefst geen disco
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit is mijn huidige systeem. Aangekocht in september, met tips en aanraden door Hackus, Uzska en Mitsumark
CPU, Mobo, Ram upgrade
Met uitzondering van de H80i, welk is vervangen door een tweedehands be quiet! Dark Rock 4 pro ivm garantieverlooptermijn
Oude componenten
Corsair 300R
MX100
CM650 CS series
SSD: Samsung 860 Evo.
Waarom? Een leuke gangbare SSD. Performance vs Prijs is prima. 1TB is voor future proof / meer (main)spellen op de SSD kunnen gooien.
Voeding: Corsair RM550x
Waarom? Ben geen overclocker en heb niet zo veel nodig. In September aangeraden voor Hackus, Uzska en Mitsumark
Behuizing: Fractal Design Define R6 USB-C Matzwart
Waarom? Leuke minimalistische behuizing. Matzwart. SSD/HDD kunnen in de shroud of achterkant wegwerk worden. Bays kunnen er af geschroeft worden.
Wat is je budget?
Dacht aan zo'n 350 - 400
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren. Liefst geen disco
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit is mijn huidige systeem. Aangekocht in september, met tips en aanraden door Hackus, Uzska en Mitsumark
CPU, Mobo, Ram upgrade
Met uitzondering van de H80i, welk is vervangen door een tweedehands be quiet! Dark Rock 4 pro ivm garantieverlooptermijn
Oude componenten
Corsair 300R
MX100
CM650 CS series
[ Voor 3% gewijzigd door Ivysaur op 22-04-2019 01:40 ]