Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Ik zoek een?
SSD: Samsung 860 Evo.
Waarom? Een leuke gangbare SSD. Performance vs Prijs is prima. 1TB is voor future proof / meer (main)spellen op de SSD kunnen gooien.

Voeding: Corsair RM550x
Waarom? Ben geen overclocker en heb niet zo veel nodig. In September aangeraden voor Hackus, Uzska en Mitsumark

Behuizing: Fractal Design Define R6 USB-C Matzwart
Waarom? Leuke minimalistische behuizing. Matzwart. SSD/HDD kunnen in de shroud of achterkant wegwerk worden. Bays kunnen er af geschroeft worden.

Wat is je budget?
Dacht aan zo'n 350 - 400

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren. Liefst geen disco

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit is mijn huidige systeem. Aangekocht in september, met tips en aanraden door Hackus, Uzska en Mitsumark

CPU, Mobo, Ram upgrade

Met uitzondering van de H80i, welk is vervangen door een tweedehands be quiet! Dark Rock 4 pro ivm garantieverlooptermijn

Oude componenten
Corsair 300R
MX100
CM650 CS series

[ Voor 3% gewijzigd door Ivysaur op 22-04-2019 01:40 ]

Beste antwoord (via Ivysaur op 29-04-2019 19:58)

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 18:27
860 EVO 1TB is niet interessant. Voor een lagere prijs heb je een zeer goede NVME als pricewatch: PNY XLR8 CS3030 1TB of voor nog minder een pricewatch: Intel 660p 1TB

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 263284

En je vraag is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
@Anoniem: 263284 Of dit het optimale is wat ik met mijn budget en huidig systeem er uit kan halen. Kan het goedkoper? of 'performance'-wise beter met budget? Of heb ik het zelf al prima uitgedokterd.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 18:27
860 EVO 1TB is niet interessant. Voor een lagere prijs heb je een zeer goede NVME als pricewatch: PNY XLR8 CS3030 1TB of voor nog minder een pricewatch: Intel 660p 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
@Uszka Ja leuke M2 die PNY. Denk dat ik die er in gooi. Kan zo in mijn b450 Tomahawk geplugd worden. Staat dan ook netjes en minimalistisch. Je bent een toppert. Morgen maar even bestellen via Amazon, of Megekko of Azerty. Nederlandse winkel toch wat fijner ivm garantie. Heb al zin om weer eens aan de slag te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
@Anoniem: 263284 @Uszka

Bedankt! Vandaag de voeding en de M.2 ontvangen. Wilde een keer via Amazon bestellen. Best een oke-ervaring. Alles zit in de kast. Werkt naar behoren. Kabels netjes afgewerkt. Klaar!

Over een half jaar maar eens kijken voor een andere uitbreiding. Denk de fans of misschien toch een raampje.

[ Voor 22% gewijzigd door Ivysaur op 29-04-2019 19:59 ]

Pagina: 1