Ik zit er sterk over te denken om binnen nu en een maand een nieuwe game pc aan te schaffen. Ik heb momenteel een build in gedachten, en ik zou graag jullie feedback en ideeën horen. Dit is wat ik momenteel bij elkaar heb geflanst:
Over het moederbord ben ik nog niet zeker, als er betere alternatieven zijn hoor ik het graag. Alles bij elkaar zit je aan ongeveer 1500 euro, daar wil ik ook niet overheen. Naast de 970 EVO heb ik nog een SSD met 256gb en een HDD met 1 TB. De bedoeling is dat ik recente games op ultra settings kan spelen op 1440p met 60 fps.
Bij voorbaat dank!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De nieuwste/meest recente games op 1440p ultra kunnen spelen met 60 fps
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van 1500 euro, assemblage is niet nodig, een besturingssysteem ook niet
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Voor opslag zal ik mijn huidige Seagate Barracuda 1TB en Kingston 240GB SSD gaan gebruiken, naast de Samsung 970 evo plus die ik wil aanschaffen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 Videokaart zou voldoende moeten zijn, net als een I5 processor. Alles daarboven lijkt me overkill
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar Intel en MSI wegens goede ervaringen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag wil ik alles inbouwen in de Sharkoon Night Shark behuizing, omdat ik deze persoonlijk erg mooi vind.
Ga je overklokken?
Neen.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag meer meningen horen over wat momenteel de beste keuze is qua hardware voor een game pc zoals hierboven beschreven.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-9600K Tray | € 264,- | € 264,- |
1 | MSI Mag Z390 Tomahawk | € 138,- | € 138,- |
1 | MSI GeForce RTX 2080 Ventus 8G | € 720,- | € 720,- |
1 | Sharkoon Night Shark Blue | € 75,05 | € 75,05 |
1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 28,- | € 28,- |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2D3000C16 | € 75,95 | € 75,95 |
1 | Seasonic M12II Evo 620W | € 68,05 | € 68,05 |
1 | Samsung 970 Evo Plus 500GB | € 118,- | € 118,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.487,05 |
Over het moederbord ben ik nog niet zeker, als er betere alternatieven zijn hoor ik het graag. Alles bij elkaar zit je aan ongeveer 1500 euro, daar wil ik ook niet overheen. Naast de 970 EVO heb ik nog een SSD met 256gb en een HDD met 1 TB. De bedoeling is dat ik recente games op ultra settings kan spelen op 1440p met 60 fps.
Bij voorbaat dank!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De nieuwste/meest recente games op 1440p ultra kunnen spelen met 60 fps
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van 1500 euro, assemblage is niet nodig, een besturingssysteem ook niet
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Voor opslag zal ik mijn huidige Seagate Barracuda 1TB en Kingston 240GB SSD gaan gebruiken, naast de Samsung 970 evo plus die ik wil aanschaffen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 Videokaart zou voldoende moeten zijn, net als een I5 processor. Alles daarboven lijkt me overkill
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar Intel en MSI wegens goede ervaringen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag wil ik alles inbouwen in de Sharkoon Night Shark behuizing, omdat ik deze persoonlijk erg mooi vind.
Ga je overklokken?
Neen.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag meer meningen horen over wat momenteel de beste keuze is qua hardware voor een game pc zoals hierboven beschreven.
[ Voor 83% gewijzigd door Gertson op 22-04-2019 17:47 ]