Intel Core 2 Extreme QX9650 | Asus Rampage Formula X48 | 8GB Corsair Dominator PC8500 | GTX 1060 | Tuniq Tower 120 Ultra Silent | Chieftec CX-04
Vraag
Alle reacties
Bij zwaardere modellen kan je logging discriminator instellen (zowel voor terminal logging als voor syslog servers), wellicht kan dat bij deze ook
Als ik het mij goed herriner was de pinout op het PCB van deze switch anders dan de standaard, PWM en GND moesten omgedraaid of iets in die richting.
Je weet zeker dat de fans wel draaien?
Hier destijds de fans vervangen door 2 Noiseblocker fans zonder logmeldingen.
www.google.nl
@zanza006 het is op Tweakers gebruikelijk om eerst zelf het e.e.a. uit te proberen, voordat je een topic opent. Ik kan momenteel niet zien wat je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan hebt. Kan je dat toevoegen?
Ik heb de connecter moeten aanpassen, bij mijn 1ste test kwam er rook uit de fan. Voor alle zekerheid heb ik die fan dan weggesmeten en een andere nieuwe gebruikt.MisteRMeesteR schreef op zondag 21 april 2019 @ 21:58:
Als ik het mij goed herriner was de pinout op het PCB van deze switch anders dan de standaard, PWM en GND moesten omgedraaid of iets in die richting.
De fans blazen mooi,ik zie ze alle 2 mooi draaien, en voel ook dat er wind uit komt. De draairichting is wss altijd goed bij zulk type fan?
Intel Core 2 Extreme QX9650 | Asus Rampage Formula X48 | 8GB Corsair Dominator PC8500 | GTX 1060 | Tuniq Tower 120 Ultra Silent | Chieftec CX-04