Mijn vraag
Hallo,
Ik wens draadloos media te streamen via Windows media Player 12 en Samsung pc share manager naar mijn tv toestel.
Ik heb een thuisnetwerk gemaakt, en via WMP12 vind Samsung pc share manager mijn te streamen media.
Dit werkt prima.
Echter in het media overzicht van WMP12 "andere bibliotheken"
(Samsung pc share manager maakt een extra bibliotheek aan in WMP12) staat dezelfde media meerdere keren vermeld.
(film 6x en muziek 7x).
Dit is vervelend tijdens het selecteren van de af te spelen media of om afspeellijsten samen te stellen.
Wat kan ik hier aan doen?
Alvast bedankt.
Relevante software en hardware die ik gebruik
WMP12
Samsung Pc share manager
Samsung smart Tv
Acer Laptop
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Op m'n pc gezocht of ik bepaalde zaken meerdere malen heb aangemaakt. Zonder resultaat.
De gedeelde mappen zijn niet meerdere malen toegewezen aan Samsung pc share manager.
Hallo,
Ik wens draadloos media te streamen via Windows media Player 12 en Samsung pc share manager naar mijn tv toestel.
Ik heb een thuisnetwerk gemaakt, en via WMP12 vind Samsung pc share manager mijn te streamen media.
Dit werkt prima.
Echter in het media overzicht van WMP12 "andere bibliotheken"
(Samsung pc share manager maakt een extra bibliotheek aan in WMP12) staat dezelfde media meerdere keren vermeld.
(film 6x en muziek 7x).
Dit is vervelend tijdens het selecteren van de af te spelen media of om afspeellijsten samen te stellen.
Wat kan ik hier aan doen?
Alvast bedankt.
Relevante software en hardware die ik gebruik
WMP12
Samsung Pc share manager
Samsung smart Tv
Acer Laptop
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Op m'n pc gezocht of ik bepaalde zaken meerdere malen heb aangemaakt. Zonder resultaat.
De gedeelde mappen zijn niet meerdere malen toegewezen aan Samsung pc share manager.