Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De voornaamste reden voor dit systeem is dat ik een VR bril wil kopen, waarschijnlijk wanneer de Valve Index uitkomt. Verder wil ik kunnen gamen op een 1440p 75Hz monitor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000, maar het liefst niet veel meer dan dat (de VR bril gaat ook een flinke smak geld kosten...).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik zit te overwegen om deze componenten uit mijn vorige systeem mee te nemen:
Volgens deze PSU calculator (https://outervision.com/power-supply-calculator) moet deze voeding genoeg zijn voor dit systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In ieder geval een GPU waarmee ik even vooruit kan met VR.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee. Het mag een heel simpel, straightforward systeem zijn zonder toeters en bellen. Ik ben niet van plan om een tweede videokaart erin te prikken dus SLI is niet belangrijk.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou willen weten of het lijstje dat ik heb samengesteld voldoende is om de komende jaren te kunnen blijven gamen in VR. Ook ben ik benieuwd naar wat jullie denken over het tijdstip van aankoop; is het zinnig om te wachten op de volgende Zen lichting CPUs of maakt dat weinig uit voor mijn wensen?
Ook vraag ik me af of het het extra geld waard is om een nieuwe SSD te kopen. Op papier lijkt het nogal uit te maken maar is dat met VR/gamen ook zo?
Dit is het lijstje waar ik nu naar zit te kijken:
De voornaamste reden voor dit systeem is dat ik een VR bril wil kopen, waarschijnlijk wanneer de Valve Index uitkomt. Verder wil ik kunnen gamen op een 1440p 75Hz monitor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000, maar het liefst niet veel meer dan dat (de VR bril gaat ook een flinke smak geld kosten...).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik zit te overwegen om deze componenten uit mijn vorige systeem mee te nemen:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Seasonic M12II 520W | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung 830 series SSD 128GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 88,41 | |
Volgens deze PSU calculator (https://outervision.com/power-supply-calculator) moet deze voeding genoeg zijn voor dit systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In ieder geval een GPU waarmee ik even vooruit kan met VR.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee. Het mag een heel simpel, straightforward systeem zijn zonder toeters en bellen. Ik ben niet van plan om een tweede videokaart erin te prikken dus SLI is niet belangrijk.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou willen weten of het lijstje dat ik heb samengesteld voldoende is om de komende jaren te kunnen blijven gamen in VR. Ook ben ik benieuwd naar wat jullie denken over het tijdstip van aankoop; is het zinnig om te wachten op de volgende Zen lichting CPUs of maakt dat weinig uit voor mijn wensen?
Ook vraag ik me af of het het extra geld waard is om een nieuwe SSD te kopen. Op papier lijkt het nogal uit te maken maar is dat met VR/gamen ook zo?
Dit is het lijstje waar ik nu naar zit te kijken:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 159,45 | € 159,45 |
| 1 | ASRock B450M Pro4 | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | MSI GeForce RTX 2070 Armor 8G | € 545,- | € 545,- |
| 1 | Fractal Design Define S | € 68,90 | € 68,90 |
| 1 | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 79,55 | € 79,55 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 922,80 | |
[ Voor 0% gewijzigd door GenericNickname op 21-04-2019 11:01 . Reden: typo ]