Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

CPU op 100% zorgt voor een traag pijltje.

Pagina: 1
Acties:
  • 2.292 views

• IamBartjuuh
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 17-10 22:51
Hoi tweakers,
Wanneer ik een programma start of aan het gamen ben gaat mijn pijltje traag reageren. Ik moet dan 3 keer slepen voor een kleine afstand. Het lijkt alsof het pijtje niet verwerkt wordt en traag beweegt. Dit is zeer irritant als ik zit te gamen. Dit komt alleen voor als mijn CPU op 100% draait anders werkt hij gewoon normaal. Dit gebeurt als een paar weken en nu wordt het erger. Mocht je het nodig hebben dit zijn mijn componenten:
Moederbord: MSI Z270 gaming plus
Processor: Intel Core i5-7600k boxed
Ram: 2x Crucial - DDR4-2133 - totaal van 16GB.
Videokaart: MSI geforce gtx 1060 6gb gaming X
Behuizing:NZXT S340 - Zwart / Rood
HDD:Western digital Blue - 2TB
M.2:Samsung 970 EVO Plus - 500GB (Hier draait windows)
SSD:Samsung 750 EVO - 250GB
Voeding:Corsair CX550M
CPU koeler:be quiet! Pure Rock Slim

Als je nog vragen hebt of een mogelijke oplossing hoor ik het graag!
Groetjes, Bart :)

• Endy
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-11 08:34
Als je processor op 100 procent draait dan zal niet alleen het muispijltje hakkelen of stotteren. De andere taken zullen dan ook vertraagd zijn zoals toetsenbord invoer en m.i zal een spel dan ook niet meer soepel draaien. (Dit kan ook samengaan met te weinig intern geheugen)

Met de huidige info is er zo nog lastig wat van te zeggen, hierbij wat vragen:

Hoe draait de computer bv als deze is opgestart, ziet het er dan rustig uit qua cpu en geheugengebruik?
Als de processor op 100 procent staat is het geheugengebruik dan ook helemaal vol?
Verder zonder programma's en spellen te starten, dus normale boot:
Draaien er virusscanners van derden op? En draaien er een hoop andere mee opstartende programma's?
Andere dingen die handig zijn om te weten t.a.v je vermelding "als ik een programma start of aan het gamen ben" is welk programma en welke game? Programma's a la paint of een zwaar grafisch CAD programma maakt nogal een verschil. En waar staan de games op geïnstalleerd. Een normale HDD zoals de western digital kan in bepaalde situaties de zaak vertragen, omdat de data niet zo snel kan worden verwerkt en de processor en het geheugen daardoor weer meer belast.

En welke windows versie / build gebruik je? Misschien ook goed om te weten :) Verder is 8Gb intern geheugen niet al te veel voor huidige begrippen, maar afhankelijk van welk spel en programma kan dit ook een onderdeel zijn aan het ondervonden probleem. En als laatste; is er in de afgelopen periode iets aan de computer aangepast (ander geheugen, nieuwe schijf etc) Veel vragen maar zonder is het lastig om in een goede richting te zoeken :P

Panasonic TX-P50VT60E, Yamaha RX-A1040, Dali Piano series ,Sunfire SDS-12 sub, Game HTPC met Dual DVB-C tuner

Verwijderd

Begin eens bij het begin:
  • Welke muis?
  • Op een andere usb poort geprobeerd?
  • Stuurprogramma's up to date?
  • Schijven gecontroleerd?
  • Is er een uefi update beschikbaar?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2019 09:13 ]

• IamBartjuuh
Verwijderd schreef op zondag 21 april 2019 @ 09:11:
Begin eens bij het begin:
  • Welke muis?
  • Op een andere usb poort geprobeerd?
  • Stuurprogramma's up to date?
  • Schijven gecontroleerd?
  • Is er een uefi update beschikbaar?
Ik heb een logitech G502
Ik zal zo even een andere USB poort proberen.
Heb zo geen idee welke drivers ik allemaal nodig heb. Ik heb geprobeerd mijn intel stuurprogramma te updaten maar hij zegt dat ze niet compatible is.
Bedoel of je of de schijven onder load zijn want dat was totaal niet het geval. Ik heb mijn Uefi 2 weken geleden naar de laatste versie geupdate.

• IamBartjuuh
Endy schreef op zondag 21 april 2019 @ 08:40:
Als je processor op 100 procent draait dan zal niet alleen het muispijltje hakkelen of stotteren. De andere taken zullen dan ook vertraagd zijn zoals toetsenbord invoer en m.i zal een spel dan ook niet meer soepel draaien. (Dit kan ook samengaan met te weinig intern geheugen)

Met de huidige info is er zo nog lastig wat van te zeggen, hierbij wat vragen:

Hoe draait de computer bv als deze is opgestart, ziet het er dan rustig uit qua cpu en geheugengebruik?
Als de processor op 100 procent staat is het geheugengebruik dan ook helemaal vol?
Verder zonder programma's en spellen te starten, dus normale boot:
Draaien er virusscanners van derden op? En draaien er een hoop andere mee opstartende programma's?
Andere dingen die handig zijn om te weten t.a.v je vermelding "als ik een programma start of aan het gamen ben" is welk programma en welke game? Programma's a la paint of een zwaar grafisch CAD programma maakt nogal een verschil. En waar staan de games op geïnstalleerd. Een normale HDD zoals de western digital kan in bepaalde situaties de zaak vertragen, omdat de data niet zo snel kan worden verwerkt en de processor en het geheugen daardoor weer meer belast.

En welke windows versie / build gebruik je? Misschien ook goed om te weten :) Verder is 8Gb intern geheugen niet al te veel voor huidige begrippen, maar afhankelijk van welk spel en programma kan dit ook een onderdeel zijn aan het ondervonden probleem. En als laatste; is er in de afgelopen periode iets aan de computer aangepast (ander geheugen, nieuwe schijf etc) Veel vragen maar zonder is het lastig om in een goede richting te zoeken :P
Allereerste heb ik het ram onduidelijk beschreven en heb ik dit aangepast.Ik heb 2x 8 gb dat maakt dus 16GB ram.
Het geheugen gebruik draait op 4GB na het opstarten en de cpu op 36%. Na een tijdje wordt dit 9% of minder.

Er draait 1 virus scanner op van anti malwarebytes. Ik heb in taakbeheer onder tab opstarten alles uitgeschakeld dus denk het niet. Zou niet weten hoe ik dit anders moet veranderen.
Bijvoorbeeld als ik Minecraft start heb ik hier last van. Ik heb tijdens het spelen er alleen last van bij fortnite.
De games staan geïnstalleerd op te zelfde schijf als Windows. Dus op mijn m.2. Ik heb ervaring met veel trage harde schijven die de bottleneck zijn van een trage laptop dus...

Ik heb Windows 10 home versie: 1809.
https://gyazo.com/7f40694741adf1e5c228e0bef210baad

De m.2 is nieuw en heb ik gisteren Windows 10 op geïnstalleerd. Ik ging er eigenlijk niet vanuit dat dit een probleem kon zijn.

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

Broeder, ik heb eens wat topics van je doorgelezen en zie dat je bijna elke poep of scheet van je pc op Tweakers dumpt. Het zou toch wel handig zijn om bij problemen je eens wat in te gaan lezen op google alvorens je een topic hier op Tweakers te openen.

Dit soort zaken (100% cpu load) zijn niet heel moeilijk te researchen en een beetje zelfredzaamheid leer je veel meer van. Beetje kwaliteit hier op tnet kan geen kwaad. :)

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

• IamBartjuuh
millman schreef op zondag 21 april 2019 @ 12:29:
Broeder, ik heb eens wat topics van je doorgelezen en zie dat je bijna elke poep of scheet van je pc op Tweakers dumpt. Het zou toch wel handig zijn om bij problemen je eens wat in te gaan lezen op google alvorens je een topic hier op Tweakers te openen.

Dit soort zaken (100% cpu load) zijn niet heel moeilijk te researchen en een beetje zelfredzaamheid leer je veel meer van. Beetje kwaliteit hier op tnet kan geen kwaad. :)
Doeslief Dankjewel

[ Voor 53% gewijzigd door IamBartjuuh op 21-04-2019 13:21 ]

Verwijderd

IamBartjuuh schreef op zondag 21 april 2019 @ 11:53:
[...]
Ik heb geprobeerd mijn intel stuurprogramma te updaten maar hij zegt dat ze niet compatible is.
En hoe heb je dat dan gedaan?
Bedoel of je of de schijven onder load zijn want dat was totaal niet het geval
Nee, dat bedoel ik niet.
Heb je de schijven op fouten gecontroleerd?

• IamBartjuuh
Verwijderd schreef op zondag 21 april 2019 @ 13:39:
[...]

En hoe heb je dat dan gedaan?

[...]

Nee, dat bedoel ik niet.
Heb je de schijven op fouten gecontroleerd?
Ik ben naar de site van Intel gedaan en ik heb mijn processor gezocht en toen stuurprogramma gedownload. Toen de installer uitgevoerd maar zegt dat ik niet voldoe aan minimale eisen dit heb ik al sinds dat ik deze computer heb. En ik heb 1 keer processor vervangen.

Moet dat bij de schijven defragmentatie?

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 21:54

makje

Professioneel prutser

Processordrivers om te download bestaan niet. moederbord drivers wel en de belangrijkstre daarvan is de chipset driver. Voor jouw MSI staan die hier: https://www.msi.com/Mothe...US#down-driver&Win10%2064

Maar goed, de vraag is niet of jouw muis hapert bij 100% cpu gebruik, dat zal inderdaad wel. De vraag is waarom je 100% cpu gebruik hebt. Je hebt taakbeheer er al bij gepakt en blijft dan steken bij
Het geheugen gebruik draait op 4GB na het opstarten en de cpu op 36%. Na een tijdje wordt dit 9% of minder.
Kijk daar eens wat langer naar en probeer het probleem eens bewust te starten: wanneer gaat die cpu op 100% en welk proces is daarvoor verantwoordelijk? Is dat het spel of programma welke je net hebt gestart? is het bij elk spel en programma het geval?

Als het puur en alleen tijdens gamen gebeurd dan kan het wat lastiger zijn om taakbeheer te openen en er helemaal zeker van te zijn dat het spel de oorzaak is, dat moeten we dan maar even aannemen. In dat geval denk je inderdaad aan drivers of een direct muisprobleem. Anderen zeiden al eens een andere usb poort te proberen en de muisdrivers te installeren (al denk ik dat dat met Windows 10 niet meer nodig zou moeten zijn), probeer ook eens een andere muis.
Andere opties:

BIOS update v15 voor jouw moederbord doet wel iets met "Fix MSI Clutch GM60/GM70 mouse cursor jump in windows and BIOS when DPI set over 1000Mhz" dus probeer de nieuwste BIOS versie v16 eens

Als je je Windows 10 update al jaren/versies lang aan het updaten bent heb ik ook weleens driverproblemen gehad. probeer eens een verse installatie van Windows 10 1809

9800x3d

• IamBartjuuh
makje schreef op zondag 21 april 2019 @ 14:35:
Processordrivers om te download bestaan niet. moederbord drivers wel en de belangrijkstre daarvan is de chipset driver. Voor jouw MSI staan die hier: https://www.msi.com/Mothe...US#down-driver&Win10%2064

Maar goed, de vraag is niet of jouw muis hapert bij 100% cpu gebruik, dat zal inderdaad wel. De vraag is waarom je 100% cpu gebruik hebt. Je hebt taakbeheer er al bij gepakt en blijft dan steken bij
[...]
Kijk daar eens wat langer naar en probeer het probleem eens bewust te starten: wanneer gaat die cpu op 100% en welk proces is daarvoor verantwoordelijk? Is dat het spel of programma welke je net hebt gestart? is het bij elk spel en programma het geval?

Als het puur en alleen tijdens gamen gebeurd dan kan het wat lastiger zijn om taakbeheer te openen en er helemaal zeker van te zijn dat het spel de oorzaak is, dat moeten we dan maar even aannemen. In dat geval denk je inderdaad aan drivers of een direct muisprobleem. Anderen zeiden al eens een andere usb poort te proberen en de muisdrivers te installeren (al denk ik dat dat met Windows 10 niet meer nodig zou moeten zijn), probeer ook eens een andere muis.
Andere opties:

BIOS update v15 voor jouw moederbord doet wel iets met "Fix MSI Clutch GM60/GM70 mouse cursor jump in windows and BIOS when DPI set over 1000Mhz" dus probeer de nieuwste BIOS versie v16 eens

Als je je Windows 10 update al jaren/versies lang aan het updaten bent heb ik ook weleens driverproblemen gehad. probeer eens een verse installatie van Windows 10 1809
Ik heb als het goed is de chipset driver al maar zal dit nog een keer proberen. Zal ook even die bios update proberen. Andere muis wil ik eigenlijk niet..... maar zal toch ff kijken. Ik heb een installatie van 1809 gedaan.... toch gewoon met de mediacreation tool? Heb ik eergisteren gemaakt. Zou dan toch goed moeten zijn?

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
In eerste instantie zou je denken dat één of ander virus de boel flink aan het belasten is. Maar aangezien windows 10 al schoon is geïnstalleerd zal de kans op een virus nihil zijn. De SSD is ook nieuw, dus tenzij het een DOA is, zal daar het probleem ook niet zitten. Kun je eens sorteren op CPU-gebruik? Dan kun je zien welk programma zoveel CPU-time vraagt.

• IamBartjuuh
hoi1234 schreef op zondag 21 april 2019 @ 15:40:
In eerste instantie zou je denken dat één of ander virus de boel flink aan het belasten is. Maar aangezien windows 10 al schoon is geïnstalleerd zal de kans op een virus nihil zijn. De SSD is ook nieuw, dus tenzij het een DOA is, zal daar het probleem ook niet zitten. Kun je eens sorteren op CPU-gebruik? Dan kun je zien welk programma zoveel CPU-time vraagt.
Elke keer als dit gebeurd is het vooral bij het spelen van fortnite. Dan gebeurd het constant. En bij het opstarten van minecraft gebeurd dit wel eens (niet altijd). Dus die gebruikt mijn cpu tot continu 100%

[ Voor 10% gewijzigd door IamBartjuuh op 21-04-2019 16:45 ]

• JappieR
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05:11
Doeslief en geef eens antwoord op wat er voor zorgt dat je cpu 100% draait, pas 3x gevraagt. Drivers updaten voordat je weet wat het probleem is is niet logisch.

• IamBartjuuh
JappieR schreef op zondag 21 april 2019 @ 16:36:
Doeslief en geef eens antwoord op wat er voor zorgt dat je cpu 100% draait, pas 3x gevraagt. Drivers updaten voordat je weet wat het probleem is is niet logisch.
Lees alsjeblieft het hele topic voor reactie. Want ik heb ook 3x antwoord gegeven :)

• JappieR
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05:11
IamBartjuuh schreef op zondag 21 april 2019 @ 16:44:
[...]

Lees alsjeblieft het hele topic voor reactie. Want ik heb ook 3x antwoord gegeven :)
Je geeft nergens aan welke processen ervoor zorgen dat je cpu aan de 100% komt, je zegt alleen als je fortnite speelt.
Welke processen zijn er nog meer op dat moment, alleen fortnite? Dan zou het een gpu bottleneck kunnen zijn.

• IamBartjuuh
JappieR schreef op zondag 21 april 2019 @ 18:05:
[...]

Je geeft nergens aan welke processen ervoor zorgen dat je cpu aan de 100% komt, je zegt alleen als je fortnite speelt.
Welke processen zijn er nog meer op dat moment, alleen fortnite? Dan zou het een gpu bottleneck kunnen zijn.
Voor de rest discord en alle standaard dingen van Windows. En antmalewarebytes epicgames launcher

[ Voor 4% gewijzigd door IamBartjuuh op 21-04-2019 18:16 ]

Verwijderd

IamBartjuuh schreef op zondag 21 april 2019 @ 18:07:
[...]

Voor de rest discord en alle standaard dingen van Windows. En antmalewarebytes epicgames launcher
En discord is up to date?

• Endy
IamBartjuuh schreef op zondag 21 april 2019 @ 12:10:
[...]

Allereerste heb ik het ram onduidelijk beschreven en heb ik dit aangepast.Ik heb 2x 8 gb dat maakt dus 16GB ram.
....
De m.2 is nieuw en heb ik gisteren Windows 10 op geïnstalleerd. Ik ging er eigenlijk niet vanuit dat dit een probleem kon zijn.
Ik heb even proberen door e.a heen te kijken om er een beeld bij te krijgen
Klopt het dan ook dat die schijf enkele weken geleden nog niet aanwezig was? Want als dat zo is de schijf m.i uitgesloten als een mogelijk probleem.Immers op de schijf die ervoor dienst deed trad dit ook op. Ik neem aan de deze schijf ook niet propvol is gezet met data i.v.m. trim e.d?

Misschien om e.a te verduidelijken is hoe je setup enkele weken geleden was, en wat er nadien allemaal is veranderd, want ik lees wat over aanpassing geheugen, m.2 schijf, nieuwe installatie etc.

dus
-enkele weken geleden setup, x mem, x hdd, x cpu, x windows 10 (build ..)
-iets recenter ... ..... -> geheugen bijgeplaatst
-iets recenter of gelijk -> processor vervangen
- ..... HDD geplaatst en windows er op geinstalleerd

Als dan uit deze combinaties blijkt dat het probleem blijft,waar je nu bent met de status kijk ook even bij:
*Apparaatbeheer, zijn alle devices herkend en geïnstalleerd of staan er vraagtekens of apparaten disabled?
*Videokaart drivers van fabrikant meest recente versie geinstalleerd?
*Is windows 10 wel de 64 bit versie? Want met 32 bit installatie is memory gebruik maar iets van 3,22 Gb
*Bios instellingen t.a.v geheugen wel goed? CMOS batterij nog voldoende capaciteit?

Uiteraard kan je, zoals al hierboven door tweakers is aangegeven een andere usb poort gebruiken of een andere muis, al zal dat imho niet de hoofdoorzaak zijn. Maar ik denk dat als bovengenoemde punten zijn beantwoord dat dat al een beter beeld geeft om gericht te kijken waar het nu precies nog aan kan liggen.

Panasonic TX-P50VT60E, Yamaha RX-A1040, Dali Piano series ,Sunfire SDS-12 sub, Game HTPC met Dual DVB-C tuner

• IamBartjuuh
Ja zeker

• IamBartjuuh
Endy schreef op zondag 21 april 2019 @ 18:42:
[...]

Ik heb even proberen door e.a heen te kijken om er een beeld bij te krijgen
Klopt het dan ook dat die schijf enkele weken geleden nog niet aanwezig was? Want als dat zo is de schijf m.i uitgesloten als een mogelijk probleem.Immers op de schijf die ervoor dienst deed trad dit ook op. Ik neem aan de deze schijf ook niet propvol is gezet met data i.v.m. trim e.d?

Misschien om e.a te verduidelijken is hoe je setup enkele weken geleden was, en wat er nadien allemaal is veranderd, want ik lees wat over aanpassing geheugen, m.2 schijf, nieuwe installatie etc.

dus
-enkele weken geleden setup, x mem, x hdd, x cpu, x windows 10 (build ..)
-iets recenter ... ..... -> geheugen bijgeplaatst
-iets recenter of gelijk -> processor vervangen
- ..... HDD geplaatst en windows er op geinstalleerd

Als dan uit deze combinaties blijkt dat het probleem blijft,waar je nu bent met de status kijk ook even bij:
*Apparaatbeheer, zijn alle devices herkend en geïnstalleerd of staan er vraagtekens of apparaten disabled?
*Videokaart drivers van fabrikant meest recente versie geinstalleerd?
*Is windows 10 wel de 64 bit versie? Want met 32 bit installatie is memory gebruik maar iets van 3,22 Gb
*Bios instellingen t.a.v geheugen wel goed? CMOS batterij nog voldoende capaciteit?

Uiteraard kan je, zoals al hierboven door tweakers is aangegeven een andere usb poort gebruiken of een andere muis, al zal dat imho niet de hoofdoorzaak zijn. Maar ik denk dat als bovengenoemde punten zijn beantwoord dat dat al een beter beeld geeft om gericht te kijken waar het nu precies nog aan kan liggen.
*De laatste 2 dingen die ik heb aan gepast zijn
1 een nieuw 'm. 2 en 2 een rgb controller toegevoegd en de oude verwijderd.
*Alles is geïnstalleerd hij zegt 1 keer dat er een verouderd apparaat tussen zit onder het tab systeemapparaten
*Ik heb de meest recente versie van Geforce Experience en van GeForce game ready drivers
*Jup ik heb de 64bit versie geïnstalleerd.
*Hoe moet ik het controlleren met bios en cmos batterij?

Ik heb ooit mijn cpu vervangen maar dat is ongeveer een jaar geleden en mijn moederbord is 3 maanden geleden vervangen. Ram is altijd het zelfde gebleven. heb altijd 16gb gehad. Ik maakte in het begin een foutje bij het vermelden van mijn ram

[ Voor 5% gewijzigd door IamBartjuuh op 21-04-2019 19:54 ]

• Endy
IamBartjuuh schreef op zondag 21 april 2019 @ 19:39:
[...]

*Hoe moet ik het controlleren met bios en cmos batterij?
CMOS batterij testen heb ik een batterij tester voor, anders zou je hem in geval van twijfel kunnen wisselen voor een nieuwe.

T.a.v Bios settings. Ik heb me verder niet in het moederbord verdiept en ken het exacte type geheugen niet.
Maar als je geheugen op de "QVL" qualified vendor list van de moederbord fabrikant voorkomt dan zou dat in ieder geval alvast goed moeten zijn. Verder moet je dan in de manual van je moederbord kijken of je geheugen in de bios op een bepaalde manier moet worden geplaatst en ingesteld. (let wel, tegenwoordig wordt e.a ook automatisch herkend) Hoop dat dit helpt, want ik kan zo niet even snel meer bedenken waar het aan zou kunnen liggen.

In gevallen als echt niets meer helpt, zoveel mogelijk onderdelen er af halen en klein opbouwen :)
Dus 1 schijf, 1 geheugenmodule, controle alles settings bios, drivers in windows en dan testen.

En dan testen met een spel of bv een stres bench tool (iets a la unigene heaven) of een CPU test a la prime 95. Misschien een belangrijke ook nog; je schreef iets over processor geplaatst, ik neem aan goede koelpasta toegepast met juiste hoeveelheid. Controleer eens even met een programma a la cpuid of de temperaturen bij belasting wel netjes blijven, want als de temperaturen te hoog worden gaat de cpu throttlen en terugklokken en krijg je op een lagere klok ook eerder een volle load (100 procent)

Hoop dat je er wat mee kan, i'm out of options :P

• IamBartjuuh
Endy schreef op zondag 21 april 2019 @ 20:05:
[...]

CMOS batterij testen heb ik een batterij tester voor, anders zou je hem in geval van twijfel kunnen wisselen voor een nieuwe.

T.a.v Bios settings. Ik heb me verder niet in het moederbord verdiept en ken het exacte type geheugen niet.
Maar als je geheugen op de "QVL" qualified vendor list van de moederbord fabrikant voorkomt dan zou dat in ieder geval alvast goed moeten zijn. Verder moet je dan in de manual van je moederbord kijken of je geheugen in de bios op een bepaalde manier moet worden geplaatst en ingesteld. (let wel, tegenwoordig wordt e.a ook automatisch herkend) Hoop dat dit helpt, want ik kan zo niet even snel meer bedenken waar het aan zou kunnen liggen.

In gevallen als echt niets meer helpt, zoveel mogelijk onderdelen er af halen en klein opbouwen :)
Dus 1 schijf, 1 geheugenmodule, controle alles settings bios, drivers in windows en dan testen.

En dan testen met een spel of bv een stres bench tool (iets a la unigene heaven) of een CPU test a la prime 95. Misschien een belangrijke ook nog; je schreef iets over processor geplaatst, ik neem aan goede koelpasta toegepast met juiste hoeveelheid. Controleer eens even met een programma a la cpuid of de temperaturen bij belasting wel netjes blijven, want als de temperaturen te hoog worden gaat de cpu throttlen en terugklokken en krijg je op een lagere klok ook eerder een volle load (100 procent)

Hoop dat je er wat mee kan, i'm out of options :P
Ok zal kijken wat ik kan doen. Ga morgen naar buitenland dus kan donderdag weer iets doen..

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-11 15:26

MrMonkE

★ EXTRA ★

Give a man a fish, he's fed for a day.
Teach a man to fish, he's fed for life.
Tell a man to teach himself how to fish and he's dead.

★ What does that mean? ★

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:37

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Draai anders een USB stick met een live Ubuntu. Dan kunnen we meteen hard of software probleem uitsluiten.

Tweakers Discord

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:52

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit gaat nergens heen.

TS, GoT is er voor vragen waar je met eigen inzet niet uitkomt. Wat we niet zijn is een helpdesk waar je een vraag kunt dumpen. Als je wilt dat wij je helpen moet jij ons ook helpen. Als mensen je keer op keer dezelfde vraag stellen (bijvoorbeeld exact welke processen draaien, welke drivers je exact hebt proberen te installeren, wat er gebeurt als je met andere randapparatuur werkt etc. ) en je het eerst tig posts negeert en dan alsnog een onvolledig antwoord geeft, gaat het ongelofelijk frustreren - en ben jij nog niet geholpen, want niemand weet wat er aan de hand is.

Als jij ons niet helpt om jou te helpen houdt het op. Dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.