Nikon D3, nikkor 24-70 2.8, nikkor 14-24 2.8
Vraag
Alle reacties
Kun je de data uit de powerapp naar PowerBI krijgen? Als je praat over mensen die alleen inloggen om de data in te zien zou je de data naar PowerBI kunnen sturen en die mensen daar laten zien wat de status is. Daar heb je geen Plan2 licenties voor nodig.
In het ergste geval zullen ze je licentie blokkeren. Je moet je af vragen wat er dan gebeurt? Zijn jullie zo afnankelijk van de app? Koop dan gewoon een extra licentie. Maakt het niet uit? Gebruik dan gewoon deze optie.HanslH schreef op zondag 21 april 2019 @ 08:40:
Als armlastig dierenasiel zijn we natuurlijk wel een beetje gewend om op een creatieve manier onze doelen te bereiken en niet voor de braafste jongetje van de klas prijs te gaan. Dus ik vraag me toch af waar ik tegen aan ga lopen.
Cloud ☁️
16 dierverzorgers, 800 euro per maand..
Tja misschien is het administratief optimaliseren van de zorg voor gedumpte en in de steek gelaten huisdieren nog te hoog gegrepen op dit punt van onze beschaving.
Ik heb een appje gemaakt die een patientendossier op datum/tijd opbouwt van een dier: 1 tabel = 1 entiteit binnen powerapps. De app is connected met de sql database voor de relevante gerelateerde data van de dieren (zodat een dier niet alleen een nummer is maar je ook ziet wat naam,diersoort,ras etc etc zijn binnen de app).
Ik heb ook een appje gemaakt die alleen maar werkt met de sql database zelf. Inkijken en evt muteren van diergegevens.
Bij beide apps wordt, als een genodige gebruiker deze start meegedeeld dat een gratis proefperiode wordt gestart. Bij gebruikersbeheer onder office 365 is dan een Powerapps Plan2 proefversie toegevoegd. Ik ga er dus van uit dat na een maand een officiele powerapps plan 2 licentie nodig is met de daarbij behorende kosten.
Die proefversie is toegevoegd omdat er waarschijnlijk geen enkele office 365 user licentie is toegekend aan de gebruikers.
Plan 1 (7 euro/gebruiker/maand) heb je vooral nodig als je de Common Data Service gaat gebruiken en/of premium connectors nodig hebt. Plan 2 (40 euro/gebruiker/maand) vooral als je model driven apps gaat maken, naast je canvas apps.
https://docs.microsoft.co...dmin/pricing-billing-skus
Die trial is er natuurlijk voor om jou te overtuigen voor plan 2 te kiezen, maar zolang je geen model driven app hebt gemaakt, dan is dat niet nodig.
[ Voor 30% gewijzigd door Ruzor op 21-04-2019 11:34 ]
https://powerusers.micros...57/highlight/false#M79180
denken ze toch dat ik minimaal plan 1 nodig heb.
Zie geen reden om CDS te gebruiken. Gebruik zoals hierboven al gezegd gewoon een SharePoint list ofzo.
Wat je zegt klopt alleen als het Power BI report op een premium capacity gehost wordt. Op de standaard shared capacity is zelfs voor gewoon “viewen” een Power BI Pro licentie vereist.Croga schreef op zondag 21 april 2019 @ 07:55:
Een oplossing die niet volgens de geldende licenties werkt is nooit een stabiele oplossing. Je kunt dus het best op zoek naar een oplossing die wél stabiel is.
Kun je de data uit de powerapp naar PowerBI krijgen? Als je praat over mensen die alleen inloggen om de data in te zien zou je de data naar PowerBI kunnen sturen en die mensen daar laten zien wat de status is. Daar heb je geen Plan2 licenties voor nodig.
[ Voor 53% gewijzigd door MaZo op 25-04-2019 19:24 ]
No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.