Hallo,
Ik wil mijn pc upgraden want met games heb ik vaak een bottleneck aan mijn CPU. Dus ik zou graag dan mijn CPU willen upgraden en dus ook de overstap maken van ddr3 naar ddr4 en een bij passend moederbord willen hebben dus ik heb zelf al best wat samen gesteld maar ik wou graag weten wat jullie het idee vinden.
Ik zoek een?
Een nieuw moederbord, processor en ram.
Wat is je budget?
350 tot 500 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb altijd Intel gehad maar ik vind AMD ook de laatste tijd wel interessant worden omdat je veel voor je geld krijg. Maar ik ben zelf AMD niet gewend maar ik sta er wel voor open. voor de rest van de onderdelen maakt het mij niet uit wat voor merk.
Ik heb nu in mijn pc:
Intel Core i5-4590 non-k
Gigabyte GA-H81M-DS2
EVGA GeForce GTX 1070 FTW GAMING ACX 3.0 8GB
Seagate Barracuda, 1TB
Cooler Master Hyper 212 EVO
Cooler Master B600
Kingston SSDNow V300 120GB
En ik heb een 144 Hz monitor.
Ik heb 2 upgrade setjes gemaakt 1 van Intel en 1 van AMD en ben benieuwd wat jullie er van vinden en wat er eventueel beter kan.
Intel upgrade setje:
Intel Core i5-9600K Boxed
MSI Mag Z390 Tomahawk
G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB
AMD upgrade setje:
AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed of AMD Ryzen 7 2700 Wraith Boxed
MSI B450 Gaming Pro Carbon AC
Ik hoop dat ik genoeg informatie heb gegeven anders hoor ik het graag.
Ik wil mijn pc upgraden want met games heb ik vaak een bottleneck aan mijn CPU. Dus ik zou graag dan mijn CPU willen upgraden en dus ook de overstap maken van ddr3 naar ddr4 en een bij passend moederbord willen hebben dus ik heb zelf al best wat samen gesteld maar ik wou graag weten wat jullie het idee vinden.
Ik zoek een?
Een nieuw moederbord, processor en ram.
Wat is je budget?
350 tot 500 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb altijd Intel gehad maar ik vind AMD ook de laatste tijd wel interessant worden omdat je veel voor je geld krijg. Maar ik ben zelf AMD niet gewend maar ik sta er wel voor open. voor de rest van de onderdelen maakt het mij niet uit wat voor merk.
Ik heb nu in mijn pc:
Intel Core i5-4590 non-k
Gigabyte GA-H81M-DS2
EVGA GeForce GTX 1070 FTW GAMING ACX 3.0 8GB
Seagate Barracuda, 1TB
Cooler Master Hyper 212 EVO
Cooler Master B600
Kingston SSDNow V300 120GB
En ik heb een 144 Hz monitor.
Ik heb 2 upgrade setjes gemaakt 1 van Intel en 1 van AMD en ben benieuwd wat jullie er van vinden en wat er eventueel beter kan.
Intel upgrade setje:
Intel Core i5-9600K Boxed
MSI Mag Z390 Tomahawk
AMD upgrade setje:
AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed of AMD Ryzen 7 2700 Wraith Boxed
MSI B450 Gaming Pro Carbon AC
Ik hoop dat ik genoeg informatie heb gegeven anders hoor ik het graag.