Airpods stotteren op Mac Mini 2018

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22:37
Ik heb een Mac Mini 2018 gekocht, i7 6 cores, 32 gb RAM, 512 SSD. en mijn AirPods stotteren enorm als ik ze aansluit :(

Magic mouse/Tackpad/keyboard werken gelukkig goed. Ik heb veel op internet gelezen en ik ben niet de enige maar ik heb geen oplossing gevonden :(

Apple gebeld maar schiet allemaal niet op, krijg standaard reset opties etc. kost allemaal veel tijd zonder dat het ook maar iets opschiet...

Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heb ooit wel eens ergens iets gelezen dat Bluetooth in een andere modus gaat wanneer er meer dan 2 bluetooth devices tegelijk actief zijn.

Speelt het probleem nog steeds als je AirPods het enige actieve Bluetooth apparaat zijn dat met de Mac Mini verbonden is?

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22:37
spone schreef op zondag 21 april 2019 @ 00:29:
Heb ooit wel eens ergens iets gelezen dat Bluetooth in een andere modus gaat wanneer er meer dan 2 bluetooth devices tegelijk actief zijn.

Speelt het probleem nog steeds als je AirPods het enige actieve Bluetooth apparaat zijn dat met de Mac Mini verbonden is?
Nog niet geprobeerd, maar stel dat het werkt wat dan? Ik wil die 3 devices connecten. Ik las ergens dat een externe bluetooth module zou werken, beetje zonde alleen. Nu alleen windows machine bij de hand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-09 09:48
Waarschijnlijk heb je last van interference. Probeer eens alle USB-apparaten te verwijderen en kijk of dat het probleem oplost. Als dat het niet oplost, dan kun je nog proberen om de Bluetooth-module opnieuw in te stellen. Dit kun je doen door Shift + Option ingedrukt te houden en vervolgens op het Bluetooth-icoon te klikken in de menubalk. Onder Foutopsporing kun je dan kiezen voor 'Bluetooth-module opnieuw instellen'.