Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik game nogal veel,world of warcraft,ark evolved,maar ook single player games als tomb raider enzo, goeie rpg's
netflix of youtube speelt bijna ook de hele tijd
Wat mag het systeem gaan kosten?
+-1600-1800 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb momenteel een m2 960 evo van 1 tb zitten die ik zou mee nemen naar de nieuwe pc
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik blijf graag bij intel,want speel nogal graag path of exile ook,en die hadden eens problemen met amd en weet niet of dat al opgelost is .
van graf kaarten blijf ik ook graag bij nvidea
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
de case moet onder mijn bureau passen en mag dus niet hoger zijn dan 670 mm
Ga je overklokken?
In het begin laat ik mijn pc standaard staan,naarmate hij ouder wordt en nieuwe games moet draaien en ik zie dat hij het lastig begint te hebben,dan overclock ik
Wat verwacht je van ons?
ik zou graag een controle willen op hetgeen ik zelf al samen gesteld heb,kijken of alles compatibel is,en of er opmerkingen zijn of er dingen beter kunnen binnen het budget ,heb eens op megeko al iets samen gesteld
heb volgende config in gedachte
Ik game nogal veel,world of warcraft,ark evolved,maar ook single player games als tomb raider enzo, goeie rpg's
netflix of youtube speelt bijna ook de hele tijd
Wat mag het systeem gaan kosten?
+-1600-1800 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb momenteel een m2 960 evo van 1 tb zitten die ik zou mee nemen naar de nieuwe pc
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik blijf graag bij intel,want speel nogal graag path of exile ook,en die hadden eens problemen met amd en weet niet of dat al opgelost is .
van graf kaarten blijf ik ook graag bij nvidea
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
de case moet onder mijn bureau passen en mag dus niet hoger zijn dan 670 mm
Ga je overklokken?
In het begin laat ik mijn pc standaard staan,naarmate hij ouder wordt en nieuwe games moet draaien en ik zie dat hij het lastig begint te hebben,dan overclock ik
Wat verwacht je van ons?
ik zou graag een controle willen op hetgeen ik zelf al samen gesteld heb,kijken of alles compatibel is,en of er opmerkingen zijn of er dingen beter kunnen binnen het budget ,heb eens op megeko al iets samen gesteld
heb volgende config in gedachte
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-9700K Boxed | € 445,05 | € 445,05 |
1 | MSI Mag Z390 Tomahawk | € 138,- | € 138,- |
1 | MSI GeForce RTX 2070 Armor 8G | € 545,- | € 545,- |
1 | WD Blue 3,5" (64MB cache, 5400rpm), 4TB | € 98,- | € 98,- |
1 | Fractal Design Define R6 USB-C Window Matzwart | € 145,05 | € 145,05 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2D3000C16 | € 75,95 | € 75,95 |
1 | Corsair RM750 | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.447,05 |
[ Voor 50% gewijzigd door shumi- op 21-04-2019 09:05 ]