Graag zou ik mijn Chamberlain 700 automatische garagedeuropener willen openen via Domoticz. Nu heb ik al wat onderzoek gedaan naar de myQ oplossing van Chamberlain zelf, echter biedt deze geen ondersteuning voor Domoticz. Daarom verder gaan zoeken naar een Z-Wave relais module. Nu is mijn oog gevallen op de: https://tweakers.net/pric...lush-1-relay-z-wave+.html.
Mijn Chamberlain heeft de volgende aansluitingen:

Als het goed is ondersteund de Qubino de 30VDC output van de Chamberlain. Is het gewoon een kwestie van draadjes aansluiten in de 30VDC output van de Chamberlain en op de Qubino. Daarna van de Qubino in de "1 & 2" poorten van de Chamberlain input?
Gaat dit werken? Of kan dit volgens andere beter met bijvoorbeeld een andere relais?
Mijn Chamberlain heeft de volgende aansluitingen:
Als het goed is ondersteund de Qubino de 30VDC output van de Chamberlain. Is het gewoon een kwestie van draadjes aansluiten in de 30VDC output van de Chamberlain en op de Qubino. Daarna van de Qubino in de "1 & 2" poorten van de Chamberlain input?
Gaat dit werken? Of kan dit volgens andere beter met bijvoorbeeld een andere relais?
"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam