@Xtuv reviews: Asus TUF Gaming FX505DY - Zeldzame AMD-configuratie met 120Hz-scherm
Een aantal punten waar mijn oog op viel:
AMD of APPLE
Acer gebruikte hem eerder in een aantal Nitro-modellen en AMD stopt een Pro-variant van de 560X in zijn MacBook Pro 15,4".
Acer gebruikte hem eerder in een aantal Nitro-modellen en APPLE stopt een Pro-variant van de 560X in zijn MacBook Pro 15,4".
Dik of breed
De onderste schermrand is nog erg dik.
De onderste schermrand is nog erg breed
Dik doet mij denken aan de diepte van een apparaat Zie ook voor referentie van dik en breed
reviews: Sony XG95 - Luisteren naar het lcd-paneel
nieuws: LG introduceert 2,57mm dunne 'Wallpaper'-oled-tv met magneetbevestiging
Er is rode achtergondverlichting aanwezig en die is in drie standen instelbaar. De toetsenbordverlichting kan uiteraard ook uit. --> 4 standen
Is het niet slecht of is het goed of niet heel slecht
In de browsetest houdt de FX505 met AMD-hardware het vijf uur en een kwartier vol. Dat is voor een gamelaptop geen slechte score.
In de browsetest houdt de FX505 met AMD-hardware het vijf uur en een kwartier vol. Dat is voor een gamelaptop een goede score.
Ik kom in de tekst veel: "geen slechte" / "niet kort genoeg" / "niet al te best" tegen voor snellezers / diagonaal lezers geeft dit verkeerde steekwoorden en voor de lineaire lezer steeds een omdenk moment.
YouTube: Iglo Pizza Crossa reclame uit de jaren 80 (Nederlands)
Maar welke uitvoering is het dan binnen de NVME range
Er zit een 256GB-ssd in en die presteert prima, waardoor de laptop snel start en snel aanvoelt in gebruik. Het is een nvme-exemplaar van Western Digital.
Maar is het een 2 lane of een 4 lane, en is het TLC of QLC
Het is dus een 2x
Het was leuk als ik dat in het artikel zelf had kunnen vinden en dit had mogelijk bij plus of misschien wel minpunten kunnen staan!!
Een aantal punten waar mijn oog op viel:
AMD of APPLE
Acer gebruikte hem eerder in een aantal Nitro-modellen en AMD stopt een Pro-variant van de 560X in zijn MacBook Pro 15,4".
Acer gebruikte hem eerder in een aantal Nitro-modellen en APPLE stopt een Pro-variant van de 560X in zijn MacBook Pro 15,4".
Dik of breed
De onderste schermrand is nog erg dik.
De onderste schermrand is nog erg breed
Dik doet mij denken aan de diepte van een apparaat Zie ook voor referentie van dik en breed
reviews: Sony XG95 - Luisteren naar het lcd-paneel
enRond het beeldscherm zitten smalle bezels van donker geborsteld metaal. De rand aan de onderkant is iets breder
nieuws: LG introduceert 2,57mm dunne 'Wallpaper'-oled-tv met magneetbevestiging
1,2,3, of 4 standenLG noemt het een 'WallPaper Oled', vanwege de geringe dikte van 2,57mm.
Er is rode achtergondverlichting aanwezig en die is in drie standen instelbaar. De toetsenbordverlichting kan uiteraard ook uit. --> 4 standen
Is het niet slecht of is het goed of niet heel slecht
In de browsetest houdt de FX505 met AMD-hardware het vijf uur en een kwartier vol. Dat is voor een gamelaptop geen slechte score.
In de browsetest houdt de FX505 met AMD-hardware het vijf uur en een kwartier vol. Dat is voor een gamelaptop een goede score.
Ik kom in de tekst veel: "geen slechte" / "niet kort genoeg" / "niet al te best" tegen voor snellezers / diagonaal lezers geeft dit verkeerde steekwoorden en voor de lineaire lezer steeds een omdenk moment.
YouTube: Iglo Pizza Crossa reclame uit de jaren 80 (Nederlands)
Maar welke uitvoering is het dan binnen de NVME range
Er zit een 256GB-ssd in en die presteert prima, waardoor de laptop snel start en snel aanvoelt in gebruik. Het is een nvme-exemplaar van Western Digital.
Maar is het een 2 lane of een 4 lane, en is het TLC of QLC
Het is dus een 2x
En het blijkt ook nog een SSD te zijn die door WD voor het IoT segment ontworpen is!!!WESTERN DIGITAL PC SN520 NVMe SSD
KEY BENEFITS & FEATURES
READ SPEEDS UP TO 1,700MB/S AND LOW
POWER CONSUMPTION LEVERAGES BOTH
THE PCIe GEN3 x2 INTERFACE, AS WELL AS
SOPHISTICATED NVMe POWER MANAGEMENT
BRON: https://www.sandisk.com/c...-Commercial-Datasheet.pdfWestern Digital PC SN520 NVMe SSD, in variety of small, single-sided form factors such as M.2 2230, M.2 2242 and M.2 2280,
enables customers to build ultra-thin, ultra-small boards and systems that address multiple IoT segments, without sacrificing
performance and power consumption.
Het was leuk als ik dat in het artikel zelf had kunnen vinden en dit had mogelijk bij plus of misschien wel minpunten kunnen staan!!
[ Voor 40% gewijzigd door hans3702 op 21-04-2019 19:59 . Reden: aanpassing in opmaak en ref toegevoegt ]