Structureel slecht gemodereerd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:54

Croga

The Unreasonable Man

Topicstarter
nieuws: Chinese overheidsinstantie eist dat ook html5-games worden gekeurd

Politiek is uiteraard altijd een moeilijk topic. Maar in dit geval wordt er wel heel slecht gemodereerd.

Het begint met een "Ik ben blij dat ik daar niet woon". twijfelachtig of dat een 1 waard is. De reactie daar op is al een stuk meer on topic en zeker geen 0 waard.
Vervolgens een hele discussie over tol en wegenbelasting die volledig off topic is. Daar zitten 1-en, 0-en en -1-en tussen terwijl alles op 0 zou moeten staan.

Een discussie beginnen over het verschil tussen China censuurt en Google censuur is volledig on topic en wordt toch naar 0 gemod. Specifiek reacties die het vergelijk trekken krijgen een 0 terwijl "Nee, dat is wat anders" zonder onderbouwing op 2 uit komt. Vervolgens worden mensen die dat tegen spreken mét onderbouwing zelfs naar -1 gezet.

Nagenoeg alle reacties zijn twijfelachtig gemodereerd en door volg-gedrag van andere mods dusdanig verstevigd dat ik er niets meer aan kan veranderen. Daar mag best een stevige interventie overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:23

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Ik geef dit topic een +1. :+

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Echt bizar hoeveel keer "-1" de mening van Darkstriker krijgt (vooral de.eerste, weet even niet hoe ik mobiel naar een post link), dit is gewoon 100% ontopic of je er nu mee eens bent of niet. Staat nu net op 0, maar zelfs dat is te laag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:34

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik heb naar de moderaties gekeken. Ik moet zeggen dat ik naast enkele slechte moderaties ook maar weinig goede reacties onder dat topic zie staan. Volgens mij staat het eea nu redelijk.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum