Strato VPS

Pagina: 1
Acties:
  • 1.722 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petri-vukan
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 03-05-2020
Ik zat er aan te denken om de Linux VPS V30 (looptijd 1 maand) te halen om CS:GO server(s) op te hosten. Dit is een goede deal maar misschien is er een addertje onder het gras.

https://www.strato.nl/server/vps-linux/

Heeft iemand ervaring hiermee?

Alvast bedankt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZOEKslachtoffer
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 20-02-2022
Hoi. Sinds drie maanden werk ik hiermee en het gaat perfect. Ik heb al mijn sites overgegooid naar een eigen VPS en sindsdien weinig problemen. Enige waar ikzelf nog niet uitkom is het benaderen van de MySql database. Het moet wel mogelijk zijn, maar technisch heb ik het nog niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18:39
ZOEKslachtoffer schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 12:08:
Hoi. Sinds drie maanden werk ik hiermee en het gaat perfect. Ik heb al mijn sites overgegooid naar een eigen VPS en sindsdien weinig problemen. Enige waar ikzelf nog niet uitkom is het benaderen van de MySql database. Het moet wel mogelijk zijn, maar technisch heb ik het nog niet voor elkaar.
Wat gebruik je om dat te benaderen? Heb je misschien een firewall dat de boel tegenwerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:09

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Gezien de looptijd van het topic voegt dit verder niet meer zoveel toe. @ZOEKslachtoffer maak even een nieuw topic aan voor je probleem, het kicken en kapen van iemand anders zijn topic is niet gewenst.

Dit topic is gesloten.