Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Office 365] nieuwe dynamics 365 gebruiker aanmaken mislukt

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• HanslH
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-11 06:11
Mijn organisatie gebruikt office 365 online
Ik ben globale beheerder office 365 binnen mijn organisatie.
Ik kan gebruikers beheren en licenties toewijzen.

Als ik dynamics 365 opstart kan ik daarin ook de lijst gebruikers openen.
Dit is een subset van de totale gebruikers (29 van de meer dan 100)
Als ik op de knop toevoegen druk wordt mij meegedeeld dat ik dat via beheer office 365 gebruikers moet doen
Ik moet dan aan gebruikers de betreffende licentie toewijzen.
Ik zie ook op youtube filmpjes staan waar dat wordt gedaan en deze licentie voor een gebruiker kan worden gekozen.
Ik zie echter bij mij deze dynamics 365 in het rijtje er niet bij staan als ik een gebruiker bewerk.
Ook als ik een gebruiker van de 29 dynamics 365 gebruikers bewerk en bij de licenties kijk staat dynamics 365 er niet bij.

Zijn mijn rechten nog onvoldoende, doe ik iets verkeerd?
...

Nikon D3, nikkor 24-70 2.8, nikkor 14-24 2.8

Alle reacties

• HanslH
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-11 06:11
Ik heb inmiddels ontdekt dat ik mensen in de lijst van dynamic 365 gebruikers kan krijgen door ze een powerapps plan 2 trial te geven.
Wat uiteindelijke de bedoeling is dat ik mensen gebruik kan laten maken van een app die ik maak en die werkt met een zelf gemaakte entitieit in powerapps gemaakt. Om mensen rechten op die zelf gemaakte entiteiten te geven moeten ze in de lijst dynamics 365 gebruikers staan waarna ik rollen kan toewijzen. Wat mij nu nog niet helemaal duidelijk is of er ook andere manieren zijn om in deze lijst te komen en te doen wat ik wil doen. Blijkbaar wel want er staan in de lijst dynamics 365 gebruikers ook mensen zonder powerapps plan 2 licentie.

Nikon D3, nikkor 24-70 2.8, nikkor 14-24 2.8