Vraag

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-10 14:46
Ik zoek een?
Een stevige smartphone. Waar ik ook makkelijk hoesjes en beschermglas voor kan vinden (maw geen exoot). Android 8 of 9.

Wat is je budget?
Rond door 100 tot 125 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ze wil vooral social media, filmpjes maken (ze is al snel tevreden) en pokemon Go kunnen spelen

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik kwam zel uit op Huawei Y6, Samsung Galaxy J4+ of de Xiaomi Redmi 6A

Welke vragen heb je hier nog over?
Misschien hebben jullie leuke andere ideeën, meestal verrassen jullie me met jullie inzichten.

[ Voor 19% gewijzigd door FitzChevalric. op 19-04-2019 16:33 ]

Alle reacties

• croschou
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 26-10-2024
Ik zou op basis van jouw 3 keuzes gaan voor de Samsung J4. Heeft de beste specificaties tov de andere twee. Let op, het is een fors toestel (kijk maar eens naar de afmetingen).

Hoewel net buiten je budget, is de Moto G6 misschien ook wel een interessant toestel. Goede resolutie en cameraspecificaties. En 3 gb RAM. Pokémon go is een vrij zware app. Ik zou daarom kiezen voor een toestel met 3 gb RAM geheugen.

Ik heb voor mijn jongste dochter vorig jaar een Moto E4 plus aangeschaft voor 99 euro. Geweldig ding (wel een enorme koelkast, maar met zo’n popsocket prima vast te houden :) ).

Succes met je zoektocht! En ik kan je aanbevelen om de toestellen eens in real lief te bekijken bij de MM.

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-10 14:46
croschou schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 19:22:
Ik zou op basis van jouw 3 keuzes gaan voor de Samsung J4. Heeft de beste specificaties tov de andere twee. Let op, het is een fors toestel (kijk maar eens naar de afmetingen).
Bedankt voor je reactie, die MM tip is goed. Helaas is mijn dochter meervoudig gehandicapt dus kan niet zelf mee gaan, en moet ik dus beetje inschatten wat voor haar werkt.

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:23
https://www.eglobalcentra...sim-simlockvrij-roze.html

misschien deze?
aliexpress staat vol met hoesje, screenprotector.

Voor de dochter van mijn zus heb ik een Galaxy J3 pro gekocht. (werd toen 10 jaar)
En bevalt haar goed