Goedemiddag, ik ben bezig met een pc aan het samenstellen en ik wil mogelijk voor 4 sticks van 8gb gebruiken van de corsair vengeange RGB pro. met de be qeuet dark rock 4 CPU cooler en de asus strix z390e Mobo. Ik ben al heel het internet aan rondzoeken of ik 4 ram modules kan gebruiken met deze combi. Mijn vraag weet iemand of dit mogelijk is?
Vraag
Beste antwoord (via Verwijderd op 19-04-2019 15:53)
Dat is niet hetgene wat TS zoekt volgens mij. TS wilt weten of er 4 reepjes passen i.c.m. de koeler.Flitzer schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 14:36:
Je zoekt het hele internet af, maar bekijkt niet even bij de fabrikant de QVL
Dat gezegd hebbende; ik denk dat het krap wordt. De RGB pro is 51mm, en als ik Ome Foritain mag geloven past het net met een Corsair LPX die 31mm is. Je zal de fan waarschijnlijk iets omhoog moeten plaatsen, wat een minder koelresultaat zal opleveren. Zie Foritain in 'productreview: be quiet! Dark Rock 4 review door Foritain'
[ Voor 34% gewijzigd door Nat-Water op 19-04-2019 14:44 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Alle reacties
Dat is niet hetgene wat TS zoekt volgens mij. TS wilt weten of er 4 reepjes passen i.c.m. de koeler.Flitzer schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 14:36:
Dat gezegd hebbende; ik denk dat het krap wordt. De RGB pro is 51mm, en als ik Ome Foritain mag geloven past het net met een Corsair LPX die 31mm is. Je zal de fan waarschijnlijk iets omhoog moeten plaatsen, wat een minder koelresultaat zal opleveren. Zie Foritain in 'productreview: be quiet! Dark Rock 4 review door Foritain'
[ Voor 34% gewijzigd door Nat-Water op 19-04-2019 14:44 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Het gaat dan niet zozeer om het moederbord, maar de CPU fan en geheugen.
Deze video review laat zien (5:00) dat geheugen tegen de onderkant van de koeler aan kan komen. Inderdaad max. 4 cm.
Ik zou zelf de Mugen 5 pakken. Door de speciale vorm mag geheugen daar geen probleem zijn.
Deze video review laat zien (5:00) dat geheugen tegen de onderkant van de koeler aan kan komen. Inderdaad max. 4 cm.
Ik zou zelf de Mugen 5 pakken. Door de speciale vorm mag geheugen daar geen probleem zijn.
[ Voor 21% gewijzigd door Flitzer op 19-04-2019 14:58 ]
Pagina: 1