Pages openen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een document opgemaakt in pages, opgeslagen in mijn bestanden en wou het openen om af te drukken, nu blijkt dat ik het document wil openen maar krijg enkel de optie het bestand opnieuw op te slaan ...

Vroeger altijd met Windows gewerkt en geen idee na al veel zoeken op Google en niets gevonden te hebben hoe ik dit kan oplossen. |:(

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat is "Pages"? Bedoel je Apple Pages? Waarmee probeerde je het te openen? Je bent wel heel vaag in je omschrijving! :P

Leg je situatie even wat beter en vollediger uit. Wij kunnen niet in jouw hoofd kijken, hè. De OP (openingspost) is de enige context die we hebben. En een beetje in welk forum je hem plaatst, maar "Complete Systemen & Laptops" lijkt me hier niet relevant. ;)

[ Voor 51% gewijzigd door Room42 op 19-04-2019 13:44 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad, ben misschien in verkeerde forum.
Het is Apple Pages, ik heb een bestand gedownload, ook in Pages een document gemaakt, heb beiden opgeslaan in bestanden en als ik bestanden openen klik merk ik alle bestanden, dan dubbelklik ik deze om te openen maar ipv openen vraagt hij enkel, bestand opslaan of annuleren, dat zijn de enige 2 opties, bestanden openen lukt dus niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

En vanuit pages openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Totaal niet, dat gaat juist niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Wat voor 'bestandstype' hebben de bestanden in 'Finder' dan?
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 17:41:
Totaal niet, dat gaat juist niet.
Wat lukt er precies niet als je ze vanuit Pages probeert te openen? Dus Menu->Openen->Het bewuste bestand selecteren? Krijg je dan een foutmelding of krijg je hetzelfde symptoom dat hij de keuzes 'opslaan' en 'annuleren' geeft?

Heb je misschien wat screenshots? Het is nog een beetje proeven en aftasten, zoals je merkt. :)
Ik ben zelf trouwens niet bekend met Pages, dus dat helpt ook niet, natuurlijk. O-)

[ Voor 8% gewijzigd door Room42 op 19-04-2019 19:06 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daos
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Weet je wel hoe menu's werken in macOS? In Windows zit het menu aan je venster vast. Op een Mac staat het menu altijd bovenaan het scherm rechts van de appel. Menu die je ziet hoort bij de applicatie die op dat moment actief is. Erg onhandig in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:23

br00ky

Moderator Harde Waren
Schopje naar MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Evanescent, inderdaad, hoe je het hier beschrijft....

Wat lukt er precies niet als je ze vanuit Pages probeert te openen? Dus Menu->Openen->Het bewuste bestand selecteren? Krijg je dan een foutmelding of krijg je hetzelfde symptoom dat hij de keuzes 'opslaan' en 'annuleren' geeft?

Dus enkel de keuzes "opslaan en annuleren" na het menu openen, bestand selecteren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
@Verwijderd Oh, ik zat eigenlijk nog antwoord op de andere vragen te wachten...

Pagina: 1