Vandaag stonden wij met de auto geparkeerd in het centrum (vrij smalle straat) en bij terugkomst zat er een hele flinke kras in de zijkant, van het voorwiel tot het achterwiel en zelfs de deur is deels opengereten (!) + een briefje op de voorruit. Gelijk gebeld met deze mevrouw en die vertelde dat ze een klein krasje had veroorzaakt omdat ze achteruit moest rijden ivm een vrachtwagen die een uur vast stond. Ik dacht in eerste instantie dat ze de schuld af wilde wijzen, maar er bestaat natuurlijk de mogelijkheid dat ze gelijk heeft en dat er een 2e auto (of vrachtwagen) die ook achteruit moest ook schade heeft gemaakt. Zonder een briefje achter te laten.
Het lijkt me namelijk knap lastig om met haar BMW I3 een dergelijke diepe kras te veroorzaken.
Ze heeft foto's gestuurd en daarop lijkt het inderdaad alsof de grote kras nog niet aanwezig was (slecht te zien). Plus er ligt puin op straat wat voorheen niet te zien was. (ik stel me zo voor dat iemand met een aanhanger achteruit is gaan rijden en de boel heeft opengetrokken).
Ik heb bij mijn verzekering een melding gemaakt van schade en heb die BWM I3 berijdster gevraagd het schadeformulier in te vullen, maar zij gaat natuurlijk nooit schuld bekennen voor de volledige schade wanneer ze dat niet veroorzaakt heeft.
Hoe kan dit het beste naar de verzekering worden gemeld? Als 1 schade of 2?
Indien mevrouw de volledige schade niet erkent ga ik uiteraard aangifte doen van wegrijden na een ongeluk en videobeelden opvragen van horeca e.d.
Het lijkt me namelijk knap lastig om met haar BMW I3 een dergelijke diepe kras te veroorzaken.
Ze heeft foto's gestuurd en daarop lijkt het inderdaad alsof de grote kras nog niet aanwezig was (slecht te zien). Plus er ligt puin op straat wat voorheen niet te zien was. (ik stel me zo voor dat iemand met een aanhanger achteruit is gaan rijden en de boel heeft opengetrokken).
Ik heb bij mijn verzekering een melding gemaakt van schade en heb die BWM I3 berijdster gevraagd het schadeformulier in te vullen, maar zij gaat natuurlijk nooit schuld bekennen voor de volledige schade wanneer ze dat niet veroorzaakt heeft.
Hoe kan dit het beste naar de verzekering worden gemeld? Als 1 schade of 2?
Indien mevrouw de volledige schade niet erkent ga ik uiteraard aangifte doen van wegrijden na een ongeluk en videobeelden opvragen van horeca e.d.
[ Voor 7% gewijzigd door Sport_Life op 18-04-2019 22:34 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1