Toon posts:

tweede icq gebruiker op 1 computer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik ICQ start biedt het programma mij 1 user om mee in te loggen, namelijk die van mijn broer. Ik zie geen mogelijkheid om een nieuwe gebruiker aan te maken...

Zal ik nu nooit chat-land kunnen betreden of ben ik gewoon dom?

maw Hoe maak ik een eigen account aan? Van de site wordt ik niet echt vrolijk :'(

tnx

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-08 22:57

Gerco

Professional Newbie

Ik weet niet precies waar, maar er zit een optie "Add another registered user" en een optie "Register a new user" in.

Ik heb ICQ niet geinstalled nu, dus ik kan niet kijken, maar je moet die optie vie 1 van die menuutjes berijken die bij die knoppen onderaan zitten. NIET die ICQ knop volgens mij.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• Skeleton353
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

dbl-klik op groen bloemetje :)
dbl-klik onderaan op 'my ICQ'
klik op 'change user on this computer'
klik op 'add another registered user'

let wel : je kan maar 1 user tegelijk openen. Het zal dus niet mogelijk zijn om beide gebruikers via icq online te krijgen.
(er bestaan wel tools om dit te omzeilen)

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de supersnelle reacties..

maar ik zie alleen het inlogvenster en een smal venster waarin niets te klikken valt.
versie is ICQ2000b

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Eerst inloggen en daarna doen skeletonman zei :)

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Vervelend maar waar: Als je broer heeft ingesteld dat een wachtwoord nodig is om ICQ te starten (security level high) zal hij ICQ voor je moeten starten, pas daarna kan je een nieuwe user aanmaken.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt tweakers (m/v),

Negotiator had gelijk, moest idd eerst inloggen dan pas mogelijk om gebruiker toe te voegen.

BTW wel een beetje sneu van zo'n programma dat dit niet anders kan.

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Op vrijdag 27 juli 2001 02:17 schreef Eggplant het volgende:
Als het op een ander manier zou kunnen dan zou het een slechte beveiliging zijn.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Op vrijdag 27 juli 2001 02:17 schreef Eggplant het volgende:
Bedankt tweakers (m/v),

Negotiator had gelijk, moest idd eerst inloggen dan pas mogelijk om gebruiker toe te voegen.

Dit kan wel anders, maar je broer heeft er voor gekozen om het zo te doen... Maar goed ook anders zat jij dus steeds op zijn account online... :)

Wees consequent, maar niet altijd

Pagina: 1