Vanmiddag heb ik via een website vliegtickets geboekt. Na het uitzoeken van de tickets stonden er 2 knoppen in beeld. "Boek nu" en "Toon prijs incl. hotel'. Aangezien ik een hotel nodig heb voor de 2e knop gekozen.
Daarna een hotel uitgezocht. En verder gegaan in het bestel proces. Helaas zie ik pas in de bevestiging dat het ineens heel andere vliegtickets zijn (andere luchthaven (in Londen) en andere tijden). Ik heb direct telefonisch contact gezocht met de verkopende website, maar zij zeggen:
Op hun website site staat:
Is dit nu echt helemaal mijn probleem en kan de verkopende partij zich dermate makkelijk van zo'n issue afkomen? Is er iemand met soortgelijke ervaring en wat was toen de oplossing?
Daarna een hotel uitgezocht. En verder gegaan in het bestel proces. Helaas zie ik pas in de bevestiging dat het ineens heel andere vliegtickets zijn (andere luchthaven (in Londen) en andere tijden). Ik heb direct telefonisch contact gezocht met de verkopende website, maar zij zeggen:
Ik had op het moment van hotel uitzoeken al gekozen voor een bepaalde vlucht dus de opmerking we zien dat er andere vluchten mogelijk zijn slaat in mijn ogen nergens op. Dat ik het had kunnen zien ben ik met ze een ik was niet scherp genoeg.We zien dat wanneer er een hotel geselecteerd word er andere vluchten mogelijk zijn, welke vlucht er aan verbonden was kon u zien via de vluchtdetails.
Op hun website site staat:
Ik heb met ze gebeld (a 70 cent per minuut) en heb een half uur in de wacht gestaan om dus uiteindelijk bovenstaand antwoord te krijgen.Ik zie een fout op mijn boekingsbevestiging. Wat nu?
Kom je een fout tegen op je boekingsbevestiging? Geef dit dan zo snel mogelijk aan ons door. Als wij je aanvraag op de dag van boeking vóór 22.00u in behandeling kunnen nemen, dan kan de wijziging vaak zonder extra kosten worden doorgevoerd (afhankelijk van het soort wijziging). Na deze termijn zijn hier vaak kosten vanuit de luchtvaartmaatschappij + administratiekosten aan verbonden.
LET OP: We willen je vragen je aanvraag door te geven via het telefoonnummer op je boekingsbevestiging. We raden af om je wijziging door te geven via e-mail, vanwege de langere reactietijd.
Is dit nu echt helemaal mijn probleem en kan de verkopende partij zich dermate makkelijk van zo'n issue afkomen? Is er iemand met soortgelijke ervaring en wat was toen de oplossing?