Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_SJD
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-07 14:12
Ha allen,

Ik heb mogelijk een fout gemaakt waardoor ik geen bitcoin cash sv meer kan 'claimen', maar hoop dat iemand dit voor mij kan bevestigen / misschien toch nog een oplossing heeft. De situatie is als volgt:

- Voor de hardfork stond mijn bitcoin cash op de ledger (nano s)
- Ledger geeft twee mogelijkheden om de boel te splitsen: stuur het naar Kraken, dan wordt het automatisch in je account gesplitst (dus je ontvangt zowel BCC als BSV) of gebruik een splitting tool
- Ik heb 1 BCC naar Kraken gestuurd om te testen, zag toen het volgende: 1 BSV (confirmed), 1 BCC (confirmed) 0.00001 BCC (failed). Die 0.00001 BCC snap ik alleen niet want die heb ik niet verstuurd.

Die ene BCC die ik verstuurde naar Kraken was een test, die is dus geslaagd en daarop verstuurde ik de rest. Ik zag echter alleen een BCC deposit pending en niet een BSV. Toen ik in de transactiegeschiedenis van de ledger keek zag ik 0.00001111 BCC ontvangen heb.

Daar zit waarschijnlijk het probleem, want voor zover ik het snap, is op het moment dat je BCC 'vermengd' met BCC van na de hardfork, je geen BSV meer kunt claimen. Nu is de grote bulk dus naar Kraken overgemaakt waar ik dus geen BSV heb ontvangen waarschijnlijk omdat ik om de een of andere reden 0.00001111 BCC overgemaakt heb gekregen!

Klopt dit? Of is er toch nog een manier om die BSV te verkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Heb je de private key van je originele Bitcoin Cash wallet van voor de fork? Je zou kunnen proberen een Bitcoin SV wallet te installeren op een laptop of PC, die private key in te voeren en te kijken of de BCH SV coins zichtbaar worden.

Ik heb zelf geen Nano, dus weet niet of je de daadwerkelijke private keys ziet, of alleen een Nano schil erboven.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:12
Kraken heeft recent BCHSV deposits uitgeschakeld en gaat het binnenkort delisten (https://blog.kraken.com/post/2274/kraken-is-delisting-bsv/). Je zult dus een andere weg moeten zien te vinden, voor zolang BCHSV ueberhaupt nog waarde heeft.