lidl optical typhoon muis

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:11
het gaat om deze advertentie

Ik vroeg me af of deze muis wat was , ik heb gezocht op typhoon optical muizen maar heb niet echt wat kunnen vinden erover, heeft iemand die muis of ervaring ermee ?

is het beetje de moeite waard voor dat geld of kan ik bijv beter een Logitech Pilot Wheel Mouse Optical USB kopen ?

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Ik heb daar een keer mee gewerkt op mijn werk, en kon niet echt zeggen dat ik hem fijn vond... geef mij maar een M$ IntelliMouse Explorer :z

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
volgens mij is dat een 'dexxa' muis (www.dexxaweb.com), een goedkope zijtak van logitech. 49 piek is niet duur maar ik vind hem er wel wat lomp uit zien.. maar je weet natuurlijk niet hoe die aanvoelt en hoe de kwaliteit.
ik had zelf voor een paar tientjes meer een logitech of microsoft optical muis gekocht..

Verwijderd

ligt volgen mij voor geen meter in de hand.. lijkt wel zo'n microsoft ultra breed optical RSI verwekkende mouse.

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 13:45

schizofreen

ik & jij

kijk eens goed naar die ad
aansluitmogelijkheid: USB-poort of PS/Z
moet dat niet PS/2 zijn? :D

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 20:35
dat is ook net zo'n 4d browser muis als ik hiervor had of een qware mouse lijkt er ook op allemal hetzelfde en gaat allemaal kapot. :(

ik ben gelukkig met mn cordless optical mouse :)

Verwijderd

Wat is het de laatste tijd toch met AH/aldi/lidl/whatever die met computers/computeronderdelen loopt te leuren :?

Verder moet ik trouwes toegeven dattie er nog wel mooi uitziet ook! Maar de kwaliteit zal wel weer een probleem zijn, oftewel: optische sensor/driverproblemen...

Verwijderd

en 600 dpi!?!?!?! optische muizen zijn toch 1500 dpi!?

Zuigmuis :)

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:11
hmmz, volgens mij kan ik dan gewoon beter voor een logitech optical muis gaan, zit nu alleen te twijfelen tussen de mouseman , de pilot of de i feel
wat is van die 3 de beste ???

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:58

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik heb nooit comentaar op spullen van de Lidl of ALDI, maar deze muis sucked echt zwaar, heb 'm bij een kennis moeten gebruiken bij een PC-prob. Was trouwens heel erg snel stuk ook hoorde ik achteraf.

20*350ZO45°

Verwijderd

ik heb de Qware versie van die muis, gekocht bij kijkshop voor 70 piek. (was in december afgelopen jaar) verleden maand ging die quare dus zwaar lopen kutten, knoppen waren niet goed meer...ik terug naar kijkshop voor garantie..'hij wordt gerepareerd' zei die muts..'he? microswitches gaan repareren? werkt batman soms bij jullie?' DACHT ik, zo'n grote bek heb ik nou ook weer niet... :)
MEER DAN EEN MAAND LATER! kreeg ik telefoon dat 'ie klaar was, en ja hoor, een hele nieuwe!
oftewel, kutmuis en bewaar je garantiebewijs.

ik vind die blauwe logitech optical veeel beter! maar ja, kost een meier..

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Ik heb ook een Typhoon muiske.
Deze is Optisch en Draadloos.
Ik vind hem prima werken, en tis een aanrader.
Kosten waren 109 piek

And The Only One

Verwijderd

Hmmz.. t'is idd die Dexxa .. heb em op de hcc dagen wel ff geprobeert, maar toen toch maar (voor 2 x zoveel geld) de logitech mouseman optical wheel gekocht..
Die dexxa ligt namelijk waardeloos in de hand.. knopjes vind ik ook alles behalve fijn klikken..

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:03

winnie

de poes...

De website van typoon is http://www.typhoonline.com/index.htm

Verwijderd

[off-topic]
Werken optische muizen goed in games?

Bij een vriend draai je regelmatige rond in UT en Quake, gewoon spontaan begin je naar boven te kijken en rondjes te draaien, met balmuizen heb je dat probleem niet, ok je moet bijna dagelijk je muis schoonmaken.

Of zijn die muizen zeer oppervlakte afhankelijk?
[/off-topic]

Ik heb meestal weinig vertrouwen in KRAK en WIBRA producten, te goedkope zooi gaat te snel kapot of het werkt vreselijk.

Liever een product op niveau of een product dat door vele reviews goed gekeurd wordt.

Verwijderd

ik zou me er niet aan wagen, met garantie lijkt me dat wel kut om dan bij een supermarkt aan te komen....

• geertb
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-08 16:34
Op donderdag 26 juli 2001 01:10 schreef schizofreen het volgende:
kijk eens goed naar die ad
[..]

moet dat niet PS/2 zijn? :D
Ja dat merkte ik ook net op ;) Foutje Lidl

• winnie

winnie

de poes...

Ik ga denk ik wel zo'n ding kopen. Voor office toepassingen is het (de specs) denk ik allemaal voldoende en ik wordt gek van d ehaperende muis die ik nu op mijn werk heb. Recensie volgt donderdag of vrijdag wel.

Verwijderd

Gewoon lekker een LogiTech MouseMan Wheel Optical aanschaffen ofzow. Ikzelf vind 'm namelijk ontiegelijk lekker in de hand liggen... 't Wieltje doet het lekker, knopjes ook... lekker muisje. :)

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Goh! Ik ben de enige die dat ding retegoed vind (was dacht ik 69 gld vorig jaar, Logitech had er nog geen)! Gene problemen mee. Misschien heb ik een testmodel die naar bedrijven toe moest die extra stevig was, en die langer mee gaat dan een week :) Hij ligt juist superlekker in de hand, en t scroll-ding werkt stukke beter dan een Microsoftmuis die ik hiervoor had. Ik zie zelf geen reden om hem af te raden

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Verwijderd

Ik was toevallig vanmiddag bij de lidl (tja ben ook maar arm studentje) en zag de advertentie hangen, zag er leuk uit. De scrollbutton hoeft van mij niet goed te zijn, de precisie weer wel, dus is vast geen goeie, maar ik wacht wel af als iemand hem koopt wat ie ervan vindt.

De volledige url:
typhoon optical mouse

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 01:03 schreef rick_h het volgende:
volgens mij is dat een 'dexxa' muis (www.dexxaweb.com), een goedkope zijtak van logitech. 49 piek is niet duur maar ik vind hem er wel wat lomp uit zien.. maar je weet natuurlijk niet hoe die aanvoelt en hoe de kwaliteit.
ik had zelf voor een paar tientjes meer een logitech of microsoft optical muis gekocht..
Klopt het is de de Dexxa muis ;)

ik heb hem zelf gehad en beviel erg goed maar ging wel stuk na 10 maanden, bij een kennis was ie al stuk na 2 maanden ;(

Heb nu een MS optical muis en die heeft 5 jaar garantie maar ik vond die Dexxa toch prettiger omdat die wat groter was :)

heb nogal grote handen :D

• winnie

winnie

de poes...

Ik heb hem. Het was de laatste bij de lidl bij mij in de buurt (en andere filialen hadden er ook geen meer). Hij ligt anders ind ehand dan de logitech mouseman wheel die ik eerst had. De typhoon is lager. Kijken hoe die bevalt.
Pagina: 1