Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gaming Laptop Advies een nvidea of toch een radeon?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• mrsbolton
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 16-06-2023
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Ik speel heel veel Minecraft, The Sims 4 en daarnaast heb ik vaak nog veel chrome tabblads open. Ik wil graag dat deze snel laden en ook geen lagg hebbe,

Wat is je budget?
Maximaal 1500 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee dat niet maar wil wel graag een laptop zodat ik ook lekker op de bank kan zitten.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Dat niet, daarvoor wil ik graag jullie advies! Ik weet wel wat ongeveer goed is, maar weet niet precies of een Nvidea nou echt beter is dan een Radeon en welke soort videokaart ik dan nodig heb voor mijn games..

Alle reacties

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-11 14:18
en wat heb je zelf gevonden? BBG bekken? Voorkeur voor merk?

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:54
Dat is wel een hele karige vraag, je dient meer informatie te geven.

- Merk voorkeur?
- Grootte (14-15-17 inch?)
- Overige software welke dient te draaien
- Andere wensen/eisen?

Voorbeeld van een laptop waarop je prima je games kunt spelen met eigenlijk alles erop en eraan:

pricewatch: HP Omen 15-dc0096nd

Eventueel kun je bij BTO.EU ook je eigen notebook samenstellen met een GTX2060, dan kun je er voorlopig prima tegenaan

• Flaat
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-09 09:38
Hey,

Zoals ik het zie wil je een laptop met een GTX1050 tot GTX 1060, de games die je speelt zijn niet heel intensief, en deze zijn daar zelfs nog overkill voor, een mx150 zou ook voldoen, er zijn binnen die prijsklasse genoeg 15 inch laptops te vinden die daaraan voldoen. Laptops waarmee je op de bank kan zitten vind ik wat lastig in te vullen, maar ik denk dat je bedoeld niet te dik/groot. Zou dus filteren op tot de 2kg.

categorie: Laptops

Wat heb je hieruit zelf op het oog?

Een GTX2060 past ook binnen budget met een Dell G5, maar ik zou eerder geneigd zijn 500 tot 700 minder uit te geven en die lekker op de bank te houden. Bij high end devices denk ik altijd na een jaar of anderhalf shit, ik had dezelfde performance nu voor de helft kunnen krijgen.

Een pricewatch: Lenovo IdeaPad 330-15ICH (81FK003WMH) kost je nog geen 800 euro en voldoet bijvoorbeeld prima aan je eisen.

[ Voor 5% gewijzigd door Flaat op 18-04-2019 10:06 ]

• TheRie
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 01:15
Flaat schreef op donderdag 18 april 2019 @ 10:04:
een mx150 zou ook voldoen, er zijn binnen die prijsklasse genoeg 15 inch laptops te vinden die daaraan voldoen.
Als je een laptop met een MX150 serieus overweegt, check de versie. Er zijn flinke verschillen in performance tussen bepaalde MX150 kaarten. https://www.notebookcheck...-Ultrabooks.289358.0.html

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

Nivea: Nvidia

There, i fixed it for ya

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Pagina: 1