[ADSL] Linesharing?

Pagina: 1
Acties:

• Insano
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 09:49
Ik heb een keertje op T.net een artikeltje gelezen over Linesharing, dat hield in dat je je telefoon en je ADSL kan scheiden, zodat je onafhankelijk bent van je phone provider voor je adsl.

Nou woon ik in alphen a.d rijn (thuisbasis cistron :)) en heb mxstream :( Cistron is wel te krijgen, maar niet via linesharing, dus mn pa neemt et niet want wil phone bij KPN houden :'(

maaruh weet iemand meer over dit linesharing? wanneer het beschikbaar is enzo? want ciston noemde et "een gat in de markt" maar ik kon er nix over vinden op de cistron site :(

• Insano
^schop^

Niemand?

Verwijderd

Mailtje sturen naar cistron?
Er zijn wat problemen met cistron; KPN werkt ze tegen (de twee bedrijven zijn het oneens hoeveel Cistron moet betalen voor toegang tot de centrales) en Cistron heeft een beetje financiële moeilijkheden, dat belemmert de uitrol (en dit soort dingen misschien ook).

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08 07:28
hmm ik zie dat nooit gebeuren. Cistorn verkoopt z'n eigen lijn om ook aan de normale telecom wat bij te verdienen. Anders is het hele ADSL verhaal echt onbetaalbaar.

btw ze hebben een nieuwe site, www.cistron.nl maar er staat nog steeds niks nieuws bij de planning (behalve "opgeschort")

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 15:04 schreef zeef het volgende:
Cistorn verkoopt z'n eigen lijn om ook aan de normale telecom wat bij te verdienen. Anders is het hele ADSL verhaal echt onbetaalbaar.
Ze zeiden zelf dat ze het - zoals DSC goed citeert - een gat in de markt vonden.
Op die manier hebben ze een veel grotere afzetmarkt :)

• Insano
ja idd, dus ik vraag me af waarom er nog nix over bekend is.. maaruh ik stuur morgen wel eventjes een emailtje naar cistron
Pagina: 1