Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

VESA-mount kopen maar schermen te groot voor specificaties

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• M. van Aken
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 16-10 23:11
Hallo luitjes,

Een hele korte vraag:

Ik wil een beugelbevestiging voor mijn twee monitoren alleen is bij de specificaties aangegeven dat de beugel tot 27 inch gaat.
Is hier heel stiekem toch een 29 inch (deze is 75mm) en 32 inch (deze is 100mm) aan vast te maken? Is dit do-able?
Kan namelijk geen andere vinden voor mijn budget.

Gaat om deze muurbeugel: https://tweakers.net/pric...techly-ica-lcd-350-d.html

Bedankt alvast.

Beste antwoord (via M. van Aken op 17-04-2019 21:48)

• PilatuS
  • Registratie: september 2002
  • Niet online
Bij 27 inch gaan ze denk ik uit van 16:9. Die 29 inch mag dan geen probleem zijn mits niet te zwaar.

Alle reacties

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 16:04
Waarschijnlijk past het in de hoogte niet en de monitoren zijn te zwaar zodat de garantie vervalt omdat het artikel buiten de specs wordt gebruikt. Ik zou het niet doen.

• PilatuS
  • Niet online
Het probleem zal de hoogte van de schermen zijn. Als jij een 40 inch zou hebben die niet hoger of zwaarder is dan een 27 inch dan moet het gewoon werken.

• M. van Aken
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 16-10 23:11
De 29 inch is een ultrawide van LG, 21:9 is de aspect ratio, dus dat zal wel goedkomen.
Beide hebben een gewicht van minder dan 10kg.

M. van Aken wijzigde deze reactie 17-04-2019 21:46 (0%)
Reden: typfoutje van asp[ect ratio

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Bij 27 inch gaan ze denk ik uit van 16:9. Die 29 inch mag dan geen probleem zijn mits niet te zwaar.

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 16:12

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Gewicht niet nee. Vraag is of het in de breedte gaat passen want geen 16:9 maar breder ;)

Maar bestel hem, probeer het uit en zo niet terugsturen onder de WKOA :)

The Eagle wijzigde deze reactie 17-04-2019 21:59 (29%)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True