Ik zoek een Videokaart
Na wat jaartjes meedraaien is mijn AMD 280X aan vervanging toe. Ik zit al sinds het begin der tijden in het rode kamp, maar ben niet AMD gebonden.
Sinds games hedendaags amper nog de CPU gebruiken (althans, zie weinig load tijdens de games, naast opstarten van), lijken die (CPU/Mobo/RAM) mijns inziens nog prima mee te kunnen.
Wat is je budget?
Maximaal €350,-
Specificeer het huidige systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Nanoxia Deep Silence 1
Corsair AX760
Asus TUF Sabertooth Z87
Intel Core i7 4770s
GEIL Evo Veloce 16GB (2x8) DDR3-1866
MSI R9 280X Gaming 3GB
Asus Phoebus
Samsung Evo 840 Pro 512GB
Dell U2410 WUXGA
HP ZR24W WUXGA
De spellen die ik veelal speel zijn:
- Grootschalige RPG's (The Elder Scrolls titels (Oblivion / Skyrim) met een dozijn aan mods, Kingdoms of Amalur: Reckoning,Witcher, etc.)
- Watch Dogs / Borderlands -achtige titels
- DOTA2 / HOTS -achtige titels
- Act of Aggression / Grey Goo / Starcraft / Battlefleet Gothic Armada -achtige titels
- Frostpunk TFOW
Overige vereisten
De gehele computer is watergekoeld. Het is daarom een pre dat er een full-cover waterblock voor de kaart beschikbaar is.
Ik dacht zelf aan een GTX 1660 ti.
Is er meer "bang for the buck" te halen?
Na wat jaartjes meedraaien is mijn AMD 280X aan vervanging toe. Ik zit al sinds het begin der tijden in het rode kamp, maar ben niet AMD gebonden.
Sinds games hedendaags amper nog de CPU gebruiken (althans, zie weinig load tijdens de games, naast opstarten van), lijken die (CPU/Mobo/RAM) mijns inziens nog prima mee te kunnen.
Wat is je budget?
Maximaal €350,-
Specificeer het huidige systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Nanoxia Deep Silence 1
Corsair AX760
Asus TUF Sabertooth Z87
Intel Core i7 4770s
GEIL Evo Veloce 16GB (2x8) DDR3-1866
MSI R9 280X Gaming 3GB
Asus Phoebus
Samsung Evo 840 Pro 512GB
Dell U2410 WUXGA
HP ZR24W WUXGA
De spellen die ik veelal speel zijn:
- Grootschalige RPG's (The Elder Scrolls titels (Oblivion / Skyrim) met een dozijn aan mods, Kingdoms of Amalur: Reckoning,Witcher, etc.)
- Watch Dogs / Borderlands -achtige titels
- DOTA2 / HOTS -achtige titels
- Act of Aggression / Grey Goo / Starcraft / Battlefleet Gothic Armada -achtige titels
- Frostpunk TFOW
Overige vereisten
De gehele computer is watergekoeld. Het is daarom een pre dat er een full-cover waterblock voor de kaart beschikbaar is.
Ik dacht zelf aan een GTX 1660 ti.
Is er meer "bang for the buck" te halen?
[ Voor 11% gewijzigd door Source90 op 19-04-2019 09:00 ]