Schijfletters veranderen in win 2k.

Pagina: 1
Acties:

• Thunderbyte
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-02-2024
Matched: veranderen
Ik heb windows 2000 geinstalleerd op mijn pc, alleen doordat er al een andere harddisk in zat heeft hij het geinstalleerd op station F, met diskmgmt van win2k is dit niet te wijzigen , dan geeft hij dus de melding het is de systeemschijf , niet te veranderen. weet iemand een manier of dat er tools voor zijn om dit naar c toe te krijgen??

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-03 09:49

BrZ

Geen matches
Zover ik weet niet... probleem is namelijk dat alles gelinkt word naar de F...

Misschien met een bepaald tooltje die heel win2k aanpast.. maar ik vraag het me af.. ik denk van niet...

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Geen matches
Misschien met Partition Magic?

Anders wordt het een schone installatie ben ik bang.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-03 19:36

Bezulba

Formerly known as Eendje

Geen matches
bij part magic zit wel een proggie die al je koppelingen naar die f goed zou zetten als je er een C van maakt... maar zeker weten of het werkt doe ik het niet

blup

• Thunderbyte
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-02-2024
Matched: schijfletter, veranderen
Ik had dus daarstraks Partition Magic 6.0 even geinstalleerd en hier kon je inderdaad de schijfletter veranderen en hij zou daarna drive mapping gebruiken om de koppelingen te herstellen, er was alleen 1 klein probleempje, bij het opnieuw opstarten zat hij helemaal vast.

reparen ging helaas niet omdat hij geen geldige windows 2000 versie vond, dus heb hem toen maar opnieuw geinstalleerd en nu draait ie op de c-schijf weer :)