Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Fabiieennee
  • Registratie: april 2019
  • Laatst online: 17-04 20:17
Mijn vraag
Hoe kan ik weer audio afspelen met mijn Asus? Hij geeft aan dat er geen apparaat voor geluidsweergave is geïnstalleerd. Audio afspelen via zowel speakers als hoofdtelefoon werkt niet.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb de Asus X556UA-DM504T met Windows 10 Home, versie 1809. Volgens computerbeheer > apparaatbeheer > Besturing voor geluid, video en spelletjes beschik ik over de Intel(R) Display Audio. Locatie: Locatie 2 (Internal High Definition Audio Bus).

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Via de Windows probleemoplosser kan er geen probleem vastgesteld worden. Daarnaast geeft mijn laptop aan dat het stuurprogramma is bijgewerkt.

Bij voorbaat dank voor de hulp!

Alle reacties

• jgj82
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 12:08

jgj82

Ja, maar = Nee

@Fabiieennee heb je toevallig een HDMI uitgang? Kijk eens bij audio-apparaten of die toevallig geselecteerd is? (rechtermuis op je speakericoontje rechtsonder op de taakbalk)

J.G. Jeronimus

• Fabiieennee
  • Registratie: april 2019
  • Laatst online: 17-04 20:17
jgj82 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 17:19:
@Fabiieennee heb je toevallig een HDMI uitgang? Kijk eens bij audio-apparaten of die toevallig geselecteerd is? (rechtermuis op je speakericoontje rechtsonder op de taakbalk)
Als ik hierop klik krijg ik het volgende te zien. Geen HDMI apparaat geselecteerd dus..

• jgj82
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 12:08

jgj82

Ja, maar = Nee

@Fabiieennee
Mijn fout.
Linkermuis en dan op het pijltje om uit te vouwen.

J.G. Jeronimus

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True