Tweaker crew help

Pagina: 1
Acties:

• Omega_Shiva
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 21:09

Omega_Shiva

Word tijd voor vakantie

Topicstarter
In een LAN party heb ik een lid kunnen krijgen voor DPC. Aangezien ik van E-mail adres ben verandert, wil ik mijn oude account retiren in mijn nieuwe. Dit wil ik meedelen aan de betreffende persoon.

De betreffende persoon komt op Tweakers onder de naam Hellboy. Zou het mogelijk zijn dat ik zijn E-mail adres kan krijgen. Of dat mijn E-mail adres aan hem overhandigen kan worden.

M.v.g.

Omega

Zo en dan nu de knop verzenden nog ;)

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Als die Hellboy hier komt dan heeft ie nog nooit wat gepost :P
Je zoekactie naar 'Hellboy' leverde geen resultaten op. Resultaten 1 - geen.

• Omega_Shiva
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 21:09

Omega_Shiva

Word tijd voor vakantie

Topicstarter
Klopt, maar je moet je voor de forum appart aanmelden. Kan ik ook een zoekopdracht geven in de nieuwsafdeling van Tweakers?

Zo en dan nu de knop verzenden nog ;)

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:15

Daniel

Kapitein NCC-1701
Sorry, maar we geven geen emailadressen van users weg aan anderen. Hoe je jouw emailadres aan hem zou willen overhandigen zonder het zijne te kennen is me enigszins onduidelijk P

Verwijderd

wat hij bedoelt is dat jullie zijn e-mail adres aan hellboy mailen, simpel toch.

zo word alleen het e-mail adres verstuurd van iemand die daar nadrukkelijk om vraagt.

Verwijderd

http://stats.distributed.net/rc5-64/psearch.php3?st=hellboy
Het zal de bovenste wel zijn (die van 9 mei), aangezien hij op 24-5 DPC joinde :)
(op t.net is geen hellboy, dat kun je zelf zoeken op www.tweakers.net/ext/reg.dsp?U=)
Pagina: 1