gisteren voordat of nadat ik in slaap viel: ik stond in mijn kamer, ik keek naar de muur en alles werd wazig en heel mijn beeld was door elkaar gemixt. ik raakte in paniek en wilde mijn ouders roepen, ik probeerde het, maar er kwam gewoon geen geluid uit mijn mond. ik probeerde de deur open te doen, maar ik zag alles door elkaar dat ik de knop niet kon zien, ook kon ik mijn handen enzo niet goed 'besturen'. ik krabde met mijn handen op de deur in de hoop dat mijn ouders het zouden horen. Maar toen zat ik te denken dat het allemaal een droom was en ik wilde eruit komen. het lukte eerst niet. en toen werd ik opeens wakker. (vlak nadat ik in slaap viel of ervoor, hoe je het maar bekijkt)
dat was pretty scary. 't was dus een soort droom ofzo, maar het leek echt heel erg realistisch
Gisteren toevallig discovery gekeken? Het schijnt dat een heleboel mensen dit weleens meegemaakt hebben. Je valt van de 'wakker' toestand meteen in een droomtoestand waardoor je nog wel helder kan denken maar compleet verlamd bent en dus bijna ook niet kan praten. Dit verklaard ook veel 'alien-ontvoeringen', alles lijkt echt te gebeuren maar in feite droom je het terwijl je nog wakker bent.
Ik heb het ook weleens meegemaakt, stond daar ineens een wezen naast m'n bed, ik kon alles zien in m'n kamer en voelde me ook gewoon wakker.. gelukkig lukte het me om echt wakker te worden.
Ik denk dat dit soort dingen gebeuren omdat je gewoon te laat naar bed gaat en te weinig slaap krijgt en dus niet goed uitgerust bent. Hierdoor wordt je een beetje gek in je hoofd en ga je hallucineren.
Als jullie 't zelf willen proberen, ga maar eens zo liggen dat je arm bekneld ligt en val maar eens in slaap. Tijdens het slapen voel je de pijn in je arm en dan probeer je wakker te worden.. bekijk maar eens wat er gebeurd.