Pallet/doos Veiling Faillissement of Retouren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maubaan
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-09 11:46
Goedemiddag,

Op tv en Youtube zie je vaak mensen die een doos/pallet kopen online van faillissement of retouren.
Dit lijk mij ook leuk om te doen, gewoon uit interesse wat er in kan zitten en misschien haal je er wel wat leuks uit.

Nu ben ik al meerdere dagen aan het zoeken naar een site waar ik zoiets kan doen. een simpele site waar je kan bieden en die ook naar of in Nederland verscheept.

Vaak kom ik bij al verlopen bieding sites uit die hun site niet opruimen met dingen die al zijn verkocht.

Misschien weten jullie nog een goede site of een verborgen hoekje op het internet die zoiets doet.
En wat is jullie ervaring hier mee?

Alvast bedankt!

I9-9900K | Asro Z390 PHANTOM GAMING 9 Z390 | GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G | Corsair RM550X (2018) 550W ATX24 | Cooler Master ML120L RGB | Corsair Vengeance LPX 32 GB | NZXT H500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:33
http://www.bva-auctions.com heeft wel eens partijen met 'consumentengoederen'. Over het algemeen is het volgens mij wel rommel en je hoeft vziw niet op garantie te rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfektOne
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-06 23:24

PerfektOne

Striving for Perfektion

Om maar even met de deur in huis te vallen; niet alles wat je ziet op televisie en internet is echt.

Om je toch op weg te helpen;

Ebay

BVA Auctions

Troostwijk

[ Voor 22% gewijzigd door PerfektOne op 17-04-2019 12:57 ]

XBOX Live Gamertag: PerfektOne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:51

itarix

404 soul not found

Ik zou toch uitkijken voor de ebay mistery boxes. Het is moeilijk te zeggen wat erin zit en sommige van die boxes zijn gewoon mensen die met jouw 30euro voor 15 euro meuk op amazon kopen en naar jouw adres sturen. YouTube: "Ebay" Mystery Christmas Box... Was I Scammed?