Hallo,
Ik vertegenwoordig een nieuwe merk domotica - Larnitech - en wil jullie daar (zonder reclame voor te maken) op wijzen.
Gezien de topics in dit Forum (ik ben nieuw hier, maar heb me ingelezen) dacht ik dat jullie deze nieuwe speler wel eens willen bekijken. Jullie zoeken 'open' systemen, met veel koppelingen naar van alles en nog wat... Het moet snel zijn (las wat over trage apps van andere systemen)... enz enz.
Vandaar dus deze (edited) post (op verzoek).
Enkele kenmerken: Plug & Play. Zeer snelle apps.
Breed assortiment: schakelen, dimmen, RGB, RS232, RS485, infrarood, DALI, IO, UART, kleppen sturen, 0-10Volt, rolluiken/screens sturen, alles is aanwezig. Eigen intercoms, maar ook multi-room oplossingen.
Integratie met Sonos, Hue, IKEA, Modbus, Luxaflex, KNX-schakelaars, Lithoss schakelaars, Philips Dynalite schakelaars, Siri, Google Home, Amazon Alexa.
Gratis apps voor de visualisatie (die automatisch gemaakt wordt bij het aansluiten van componenten).
Gratis cloud-toegang via 4G/Wifi
Integratie van Blockly voor het schrijven van eigen scripts; ook is het mogelijk om met een programmeertaal eigen scripts te schrijven.
En... (tromgeroffel): volledig te tweaken: Larnitech is open met behulp van zeer uitgebreide API's.
Ook te besturen met IFTTT en Telegram.
Push-notifications via Apple, Android, Telegram en Viber.
Enkele links:
www.larnitech.nl
wiki.larnitech.com/nl
API: http://wiki.larnitech.com/documentation/how-to/plugins/api/
YouTube kanaal: YouTube: Larnitech GmbH (Engels)
YouTube: Larnitech Nederland BV (Nederlands)
Webshop: www.larni.tech
Mocht je vragen hebben dan hoor ik het wel ;-)
Theo
Ik vertegenwoordig een nieuwe merk domotica - Larnitech - en wil jullie daar (zonder reclame voor te maken) op wijzen.
Gezien de topics in dit Forum (ik ben nieuw hier, maar heb me ingelezen) dacht ik dat jullie deze nieuwe speler wel eens willen bekijken. Jullie zoeken 'open' systemen, met veel koppelingen naar van alles en nog wat... Het moet snel zijn (las wat over trage apps van andere systemen)... enz enz.
Vandaar dus deze (edited) post (op verzoek).
Enkele kenmerken: Plug & Play. Zeer snelle apps.
Breed assortiment: schakelen, dimmen, RGB, RS232, RS485, infrarood, DALI, IO, UART, kleppen sturen, 0-10Volt, rolluiken/screens sturen, alles is aanwezig. Eigen intercoms, maar ook multi-room oplossingen.
Integratie met Sonos, Hue, IKEA, Modbus, Luxaflex, KNX-schakelaars, Lithoss schakelaars, Philips Dynalite schakelaars, Siri, Google Home, Amazon Alexa.
Gratis apps voor de visualisatie (die automatisch gemaakt wordt bij het aansluiten van componenten).
Gratis cloud-toegang via 4G/Wifi
Integratie van Blockly voor het schrijven van eigen scripts; ook is het mogelijk om met een programmeertaal eigen scripts te schrijven.
En... (tromgeroffel): volledig te tweaken: Larnitech is open met behulp van zeer uitgebreide API's.
Ook te besturen met IFTTT en Telegram.
Push-notifications via Apple, Android, Telegram en Viber.
Enkele links:
www.larnitech.nl
wiki.larnitech.com/nl
API: http://wiki.larnitech.com/documentation/how-to/plugins/api/
YouTube kanaal: YouTube: Larnitech GmbH (Engels)
YouTube: Larnitech Nederland BV (Nederlands)
Webshop: www.larni.tech
Mocht je vragen hebben dan hoor ik het wel ;-)
Theo
[ Voor 20% gewijzigd door theoderks op 17-04-2019 14:43 . Reden: Op verzoek minder 'reclame-achtig' ]