m'n L2 cache wordt niet weergegeven

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ik heb 256 kb cache, maar wcpuid geeft het niet aan, werkt het nu ook niet? wie kan mij helpen

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/mixxup/wcpuid.jpg

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:00
Ja, die L2 cache zit op je mobo. WCPUID geeft alleen L2 cache aan op je CPU.

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 17:19
Als je je computer aanzet, krijg je na geheugentelling een overzichtschermpje te zien (welke cpu, welke hd, welke seriele poorten enzo). Daar staat ook je cache geheugen bij vermeld geloof ik...

Misschien stomme vraag maar toch: staat L2 cache enabled in bios settings?

ach...in een volgend leven lach je er om!

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ja staat enabled

Verwijderd

Het goede antwoord is dus al gegeven, die CPU heeft helemaal geen onboard L2 cache.....
;)

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 17:19
Het goede antwoord is dus al gegeven, die CPU heeft helemaal geen onboard L2 cache.....
Ja! ik zit te slapen....op die pentium 1 moederbordjes zit de L2 cache idd NIET op de processor :) (is ook ZOOO lang geleden alweer)

ach...in een volgend leven lach je er om!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:21

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op zondag 29 juli 2001 23:41 schreef 0siris het volgende:

[..]

Ja! ik zit te slapen....op die pentium 1 moederbordjes zit de L2 cache idd NIET op de processor :) (is ook ZOOO lang geleden alweer)
LoL :)

Maakt reviews bij IOTDomotica.nl . Podcast bij Kophi: ook op YT.

Verwijderd

Op zondag 29 juli 2001 23:41 schreef 0siris het volgende:

[..]

Pentium 1? :? is dat zo'n processor die even groot is als een athlon thunderbird maar dan een hele slome versie? >:)

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08 11:41
Op zondag 29 juli 2001 23:55 schreef limp_bizkit het volgende:

[..]

Pentium 1? :? is dat zo'n processor die even groot is als een athlon thunderbird maar dan een hele slome versie? >:)
Toen was Intel nogwel een heel stuk beter dan AMD :P

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:00
Jah, die Pentium MMX kon er wat van: P166MMX @ 2,5x100 op mijn super7 bordje: Evensnel als een AMD K6/2-350 als je geen 3DNow benut :)

niet alleen de Celly300A was een goede oc'er, die P166MMX was er ook een :)

• Gabriel-LG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 21:41
Hee, die pentium kan veel sneller, ik had mijn ouwe P166MMX op 262.5 lopen (met een standaard coolermaster), en dat omdat het moederbord niet hoger wou anders had het beestje nog wel sneller gekund...

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:36

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 30 juli 2001 10:26 schreef _JGC_ het volgende:
niet alleen de Celly300A was een goede oc'er, die P166MMX was er ook een :)
Niet allemaal hoor. Veel 166MMX'ers waren in feite gerelabelde 233MMX'ers, en die waren vaak ook nog eens over te clocken naar 262MHz. Maar dat lukt lang niet met alle 166's.

Verder is het antwoord op de vraag al lang gegeven, dus om verder offtopic gebabbel te voorkomen...

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.