Als je je computer aanzet, krijg je na geheugentelling een overzichtschermpje te zien (welke cpu, welke hd, welke seriele poorten enzo). Daar staat ook je cache geheugen bij vermeld geloof ik...
Misschien stomme vraag maar toch: staat L2 cache enabled in bios settings?
Misschien stomme vraag maar toch: staat L2 cache enabled in bios settings?
ach...in een volgend leven lach je er om!
Ja! ik zit te slapen....op die pentium 1 moederbordjes zit de L2 cache idd NIET op de processorHet goede antwoord is dus al gegeven, die CPU heeft helemaal geen onboard L2 cache.....
ach...in een volgend leven lach je er om!
LoLOp zondag 29 juli 2001 23:41 schreef 0siris het volgende:
[..]
Ja! ik zit te slapen....op die pentium 1 moederbordjes zit de L2 cache idd NIET op de processor(is ook ZOOO lang geleden alweer)
Maakt reviews bij IOTDomotica.nl . Podcast bij Kophi: ook op YT.
Verwijderd
Pentium 1?Op zondag 29 juli 2001 23:41 schreef 0siris het volgende:
[..]
Ja! ik zit te slapen....op die pentium 1 moederbordjes zit de L2 cache idd NIET op de processor(is ook ZOOO lang geleden alweer)
Toen was Intel nogwel een heel stuk beter dan AMDOp zondag 29 juli 2001 23:55 schreef limp_bizkit het volgende:
[..]
Pentium 1?is dat zo'n processor die even groot is als een athlon thunderbird maar dan een hele slome versie?
Jah, die Pentium MMX kon er wat van: P166MMX @ 2,5x100 op mijn super7 bordje: Evensnel als een AMD K6/2-350 als je geen 3DNow benut 
niet alleen de Celly300A was een goede oc'er, die P166MMX was er ook een
Hee, die pentium kan veel sneller, ik had mijn ouwe P166MMX op 262.5 lopen (met een standaard coolermaster), en dat omdat het moederbord niet hoger wou anders had het beestje nog wel sneller gekund...
Niet allemaal hoor. Veel 166MMX'ers waren in feite gerelabelde 233MMX'ers, en die waren vaak ook nog eens over te clocken naar 262MHz. Maar dat lukt lang niet met alle 166's.Op maandag 30 juli 2001 10:26 schreef _JGC_ het volgende:
Verder is het antwoord op de vraag al lang gegeven, dus om verder offtopic gebabbel te voorkomen...
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()