Macbook pro probleem.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,
Ik heb een MacBook pro early 2011, waarvan het lcd scherm gebarsten is en dus ook geen beeld. Nu heb ik mijn laptop al een tijdje aangesloten op een extern beeldscherm. Nu is helaas de laptop laatst zonder stroom komen te zitten en is uitgegaan. Als ik de macbook nu opstart, dan heb ik op het externe scherm ook een zwart scherm. Kan iemand mij helpen om het scherm weer te duplicaten op het 2e scherm?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:01
Heb je je MacBook zo ingesteld dat als je 'm dichtklapt hij aanblijft? En heb je een wachtwoord ingesteld om in te loggen? Probeer die eens (blind) in te vullen als de laptop opgestart is.

The devil is in the details.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vj_slof
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:02
Tijdens inschakelen meteen het scherm weer dichtklappen en ervoor zorgen dat er een muis en toetsenbord aangesloten zijn moet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal het even proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MunkleSon
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik heb ook een issue met mijn Macbook Pro scherm. Bij het schoonmaken is er water onder het scherm gekomen. Enig idee of dit nog te redden is iemand? Ik hoor suggesties als föhnen of weg duwen met een doek.

Maar voordat ik begin en zaken erger maak, mocht iemand een idee hebben...

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/vzTPyVL/IMG-1575.jpg
picture hosting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dat vocht zit tussen het glas en het scherm zelf. Het glas kun je er voorzichtig afhalen, of een hoekje losmaken waar je even iets duns tussen zet. Zo kan het vocht ontsnappen terwijl je aan het computeren bent. Laat het scherm dan ook lekker open staan, aan staan om het vocht de kans te geven om weg te komen.

De kans op kalk-kringen en sporen is zeker wel aanwezig.

Wil je het goed oplossen dan haal je het glas er af en reinig je de boel met alcohol, zowel glas als display. Daarna zet je de boel zo stofvrij mogelijk weer in elkaar.

http://www.insidemylaptop...ked-glass-on-macbook-pro/
Pagina: 1